Gå til innhold

Streetmeet lør 23/08 @ Strømmen

Ranger emnet

Asim

Anbefalte innlegg

• Svar 164
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Originally posted by El-LoCo

mrhappy råner micra han... respect.

Må fel få lurt med famir og noen andre og ta en tur innom tenker jeg.. :D :D

Du klarte jaggu å lure meg nå også gitt.

Stille i Polo? Kadett? Mustang? Volvo? Honda?

Poloen fikk parkeringsbot i natt da så den er nok sliten av alt stresset den har hatt over seg de siste timene.

Thomas

Bil-bilder

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Robert

Tullprat. Hvor er det? Jeg er i området på lørdag skjønner du;)

Ligger på Løreskog, ikke langt unna Lillestrøm, det står en nærmere beskrivelse på en av de forrige sidene, så du kan jo se der..........:D:D

R32 Skyline med hvite skilter og litt mods

x 318ic vinterbil

x 93-modells 200sx

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Azzido-325i

gleder meg som en unge nå... bare litt kjipt at jeg må kjøre 3 timer med normal fart... men jeg og dama tar det som en tur... hvis noen vil snakke osv så er det bare å komme bort... har en 325i cab...

Jeg har 1 times flytur, pluss et par timers kjøring foran meg, og ca 7 timers tur hjem igjen, så ikke klag;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Robert

Hvordan pleier det å være med purk? Står de der ofte? MEd kamera kanskje? Kunnne tenkt meg å spinne noen rundinger nemlig:)

Seff du skal ta noen donuts! :D ;)

Suzuki RM125 2001 SELGES (Send PM)

250 4-takt er på vei :D

En japansk bil kommer til våren....:D:D:D:D

xHusqvarna WRE125

xKX125 1993mod

xYamaha QT:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei nei. det er jo bare fint det da. Om du røyklegger nok så ser de jo ikke hvilken bil det er som gjør det, bare masse røyk og masse biler:)

Men er det ikke bare og se den ann a? Er jo gøy om det ikke bare blir titting på biler da, men litt show/brifing også....

Kommer det masse MCer foresten? Har en kamerat som antaglivis kommer med Hornet 600 om været er bra ihvertfall.

Suzuki RM125 2001 SELGES (Send PM)

250 4-takt er på vei :D

En japansk bil kommer til våren....:D:D:D:D

xHusqvarna WRE125

xKX125 1993mod

xYamaha QT:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by MrHappy

En ting....

Jeg vil at folk skal komme bort og hilse på meg.

Hører ofte "Jeg så deg på streetmeet... jeg var han som bla bla bla"

Jeg biter ikke hehe :D Kom gjerne bort og hils og si hvem du er. Bare hyggelig å ha et ansikt å sette bak nick`et.

:D

sikker? hehe.. meg er han idioten som "heter" Telc0ntar på IRC ;P

men vi kommer da fra Hamar en tur og svinger innom.. så om man ser deg hilser man vel ;P

oppiær på flåa uten kløtsjn iården ama.. der liggænni grøftotern å kava mæns turbogrævlingen riv agåle så asfalten skava ta i svinga

Lenke til kommentar
Del på andre sider