GT-Stian Skrevet August 22, 2003 Rapporter Share Skrevet August 22, 2003 Hey! Første meldingen min på forumet :op Kan hende jeg er interesert i å være med på en felles avreise fra Hamar ;) Bare dere ikke kjører fra meg på vei nedover så... :( Siter *Kozemozeoverdoze* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rdl Skrevet August 22, 2003 Rapporter Share Skrevet August 22, 2003 Hei og velkommen stian:) er bare å komme det. er ike lange veien å reise til strømmen:) Siter Verdensmester'n © EPC Chiptuning Spyshop Overvåking Dekkpartner Holmen-Bilgummi Autover Bilglass Crazy Wheels Design Felgimport Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rdl Skrevet August 22, 2003 Rapporter Share Skrevet August 22, 2003 happy, jeg skal gi deg et nuss jeg:) Siter Verdensmester'n © EPC Chiptuning Spyshop Overvåking Dekkpartner Holmen-Bilgummi Autover Bilglass Crazy Wheels Design Felgimport Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Golden Skrevet August 22, 2003 Rapporter Share Skrevet August 22, 2003 Originally posted by candyman :confused: 50ccm = sparkesykkel motor Den går i over 100 så det går bra nok for meg + pluss at det ikke ser ut som en jævla scooter!! se etter en sølv RX du Siter R32 Skyline med hvite skilter og litt mods x 318ic vinterbil x 93-modells 200sx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jens Skrevet August 22, 2003 Rapporter Share Skrevet August 22, 2003 Blir det noe burning og action eller? I såfall tar jeg med kamera... Eller er det sånn dobbeltmoralsk "Hold deg i skinnet og ikke bryt loven siden vi får dårlig rykte" - opplegg? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy405GTX Skrevet August 22, 2003 Rapporter Share Skrevet August 22, 2003 hint----hissig snut ;) Siter go fast go strong ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
candyman Skrevet August 22, 2003 Rapporter Share Skrevet August 22, 2003 Originally posted by Golden Den går i over 100 så det går bra nok for meg + pluss at det ikke ser ut som en jævla scooter!! se etter en sølv RX du Syntes scootere er kulere enn R-mopeder jeg. Siter Suzuki RM125 2001 SELGES (Send PM) 250 4-takt er på vei :D En japansk bil kommer til våren....:D:D:D:D xHusqvarna WRE125 xKX125 1993mod xYamaha QT:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
candyman Skrevet August 22, 2003 Rapporter Share Skrevet August 22, 2003 Originally posted by Jens Blir det noe burning og action eller? I såfall tar jeg med kamera... Eller er det sånn dobbeltmoralsk "Hold deg i skinnet og ikke bryt loven siden vi får dårlig rykte" - opplegg? Når skal du kjøre fra nesodden a? Vi drar vell sånn i 6 tiden.... Siter Suzuki RM125 2001 SELGES (Send PM) 250 4-takt er på vei :D En japansk bil kommer til våren....:D:D:D:D xHusqvarna WRE125 xKX125 1993mod xYamaha QT:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jens Skrevet August 22, 2003 Rapporter Share Skrevet August 22, 2003 Joda, er klar over det. Men politiet kan ikke ta noen hvis de ikke ser hvem som gjør det. F.eks hvis en tar en burnout på den overfylte parkeringsplassen i halvmørket, vil ikke en forbipasserende purk se dette. Mest sannsynlig vil de ikke overvåke oss hele kvelden - da vet de uansett hvor flesteparten er. Men hvis folk skal være kjedelige så...Treff er ikke det samme uten litt herjing, det synes vel egentlig de fleste. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jens Skrevet August 22, 2003 Rapporter Share Skrevet August 22, 2003 Candy, hvem er "dere"? Jeg prøver å få med noen jeg kjenner, gidder ikke dra oppover alene. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
candyman Skrevet August 22, 2003 Rapporter Share Skrevet August 22, 2003 Originally posted by Jens Candy, hvem er "dere"? Jeg prøver å få med noen jeg kjenner, gidder ikke dra oppover alene. Blir ihvertfall tito og thomas wenner. Siter Suzuki RM125 2001 SELGES (Send PM) 250 4-takt er på vei :D En japansk bil kommer til våren....:D:D:D:D xHusqvarna WRE125 xKX125 1993mod xYamaha QT:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Precious Skrevet August 22, 2003 Rapporter Share Skrevet August 22, 2003 Originally posted by candyman Syntes scootere er kulere enn R-mopeder jeg. Det syns igrunn jeg oxo, av den grunn at det er oftere snærtne jenter som kommer på scootere. Siter VACN - VW Audi Club Norwegen avd. Agder [x] VW Golf 5 R-TSI 2007mod [x] Opel Kadett C 1.2 1976mod (solgt) [x] VW Golf 2 1984mod (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
candyman Skrevet August 22, 2003 Rapporter Share Skrevet August 22, 2003 Originally posted by Precious Det syns igrunn jeg oxo, av den grunn at det er oftere snærtne jenter som kommer på scootere. Hehe ja... også er det bare wannebes som kjører R-mopped. Siter Suzuki RM125 2001 SELGES (Send PM) 250 4-takt er på vei :D En japansk bil kommer til våren....:D:D:D:D xHusqvarna WRE125 xKX125 1993mod xYamaha QT:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pcBaktus Skrevet August 22, 2003 Rapporter Share Skrevet August 22, 2003 søte jenter, i korte skjørt som står å venter på grønnt lys, på scooter er et artig syn :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
taxidriver Skrevet August 22, 2003 Rapporter Share Skrevet August 22, 2003 Originally posted by pcBaktus søte jenter, i korte skjørt som står å venter på grønnt lys, på scooter er et artig syn :D :cool: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg