turboquattro Skrevet Oktober 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2006 Jeg er ny audieier å lurer på følgende: - dørtrekkene, sitter disse i standar dørklips? bare å rive av? ser det sitter en skrue i ytterkant av døren... Låsen har hengt seg så må til her... Takker for svar... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turboquattro Skrevet Oktober 10, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2006 fant det ut... hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kenut Skrevet Oktober 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2006 Forklar gjerne hvordan. På forhånd takk. Siter Mvh: Knut Olsen 03 Passat TDI 4motion Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turboquattro Skrevet Oktober 10, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2006 Det kan jeg gjøre vett.. Jeg skrudde av selve dørhåndtaket, dette sitter i 3 stk umbako fra undersiden. Deretter skrudde jeg av festene til dørhåndtaket, 2 stk alufester. Deretter fant jeg en skrue på yttersiden av dørkanten, skrudde ut denne.. Nå er dørtrekket løst.. Dette må løftes oppover da det sitter i noen slags "krokfester"! Gikk fint... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kenut Skrevet Oktober 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2006 Bra forklart. Kan være greit å vite hvis man en gang skal av med dørtrekket. Takk. Siter Mvh: Knut Olsen 03 Passat TDI 4motion Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg