tjekk Skrevet Oktober 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2006 `skal hente en einser som eieren har klart å mista nøkkelen til etter jeg kikka på den :( noen som veit en grei måte å komme seg inni bilen på uten å rassere døra og få starta den? hvor får jeg kjøpt komplett låssett med tenningslås? pris? Siter Imprezan SOLGT. Ny bil søkes RASKT! Helst cosworth Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfrider Skrevet Oktober 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2006 det er vel ikke så mange som ønsker å fortelle deg på internett hvordan du kan bryte opp en einser og deretter tyvkoble den.. He he.. Siter Sind sie frei heute Abend? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eiriksmil Skrevet Oktober 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2006 Lei en tyv og få ham til å hjelpe deg. Eirik Siter '77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto '93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tjekk Skrevet Oktober 10, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2006 :( Siter Imprezan SOLGT. Ny bil søkes RASKT! Helst cosworth Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ManiaCoupe Skrevet Oktober 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2006 det er vel ikke så mange som ønsker å fortelle deg på internett hvordan du kan bryte opp en einser og deretter tyvkoble den.. He he.. Jeg må vel si det samme ;) Det er ikke veldig vanskelig å komme inn, går an å prøve en lignende nøkkel og det har du vel opptil flere sett av.. Tyvkoble er også enkelt, bare les litt i koblingskjemaet. Møller har komplett sett med nye låser og nøkler. Siter VW Audi club Norwegen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henning_dt85 Skrevet Oktober 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2006 vil ikke si så mye jeg heller men...finn ut hvilken rute som er billigst og bytte, ta ut/knus den og lås opp alle dørene, bytt låsene på stedet og kjør derifra til en bilglass-mester ;) Siter Amazon 65-strøken bil amazon 67-prosjekt Volvo 245 85-Bruksbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
einsereier Skrevet Oktober 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2006 du greier å lure ut sideruta bak uten å ødelegge den. prøv å vippe ut pakningen fra karosseriet, helst i et hjørne Siter 07 touran exclusive mk2 2.9 VR6 T Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Macsik Skrevet Oktober 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2006 Møller har komplett sett med nye låser og nøkler. Pris? Eg har 3 nøkler til min bil som alle virker til forskjellige låser. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pumpedyse Skrevet Oktober 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2006 Pris? Eg har 3 nøkler til min bil som alle virker til forskjellige låser. alle låsene er kodbare.. uten om tenningen, du et trenger skimsesett.. evnt få møller til gjøre det Siter DOFFEN Alt av golf 1 deler kjøpes (til rett pris) Har også mye deler til golf 1 og golf 2, hvis noen trenger så er det bare og spørre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Macsik Skrevet Oktober 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2006 kodbare vil sei..? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pumpedyse Skrevet Oktober 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2006 kodbare vil sei..? det vil si at du kan kode om låsene dine. slik at du har en nøkkel på alt. Siter DOFFEN Alt av golf 1 deler kjøpes (til rett pris) Har også mye deler til golf 1 og golf 2, hvis noen trenger så er det bare og spørre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tjekk Skrevet Oktober 11, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2006 ja døra gikk opp med en anen golf nøkkel jeg har,,,, var vøærre med tenninga.... får se hva som sjer :) Siter Imprezan SOLGT. Ny bil søkes RASKT! Helst cosworth Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nitewlkr Skrevet Oktober 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2006 Jeg må vel si det samme ;) Det er ikke veldig vanskelig å komme inn, går an å prøve en lignende nøkkel og det har du vel opptil flere sett av.. Tyvkoble er også enkelt, bare les litt i koblingskjemaet. Møller har komplett sett med nye låser og nøkler. Komplette sett med sylinder/nøkkel til golf 1 er utgått for lenge siden,kun tenningslås er å oppdrive men det fra Classicparts. Siter Har for mange biler.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg