Gå til innhold

Silver line lakk på polon min?

Ranger emnet

Polo4RS3

Anbefalte innlegg

• Svar 66
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Bilen på det underste bildet har jo silver line på seg.

Er ikke det at jeg ikke liker fargen,men jeg tror det blir dyrt og holde show´n shine faktoren...

-Audi S6 Avant 96mod-Audi A6 2,8Quattro Avant 95mod-

xPolo 95 mod (Prosjekt Polo4RS3)(Airride,liquid silver,x-dream 8,5/9,5x14)xxAudi S4 93 modxxToyota Hiace (Senka,rulla på 18")xxBmw 97 mod 520 iA TouringxxAudi A4 Avant TQ 97modx

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Kid-A

Silver Line :dude: Silver Line :dude: Silver Line :dude: Silver Line :dude: Silver Line :dude: Silver Line :dude: Silver Line :dude: Silver Line :dude: Silver Line

Silverline er ute tvil noe av det feteste av lakk..skulle lakke Corra i Silver line, hadde avtale med Standox og lakk leverandør, men likevell, Standox glemte å si at mann måtte ha spessiell grunn farge osv, osv..

Plutselig var lakkeringen oppe i nesten 33 000 kr. Ikke galt, men 8 løk over budsjett. Vanvittig synd, for fargen var nesten bestillt og det hele. Er redd det blir en litt mer ordinær metallic farge på bilen nå..

POLO4RS3: Sjekke at din avtale med Standox fortsatt gjelder, de hadde en prisøkning før jul, og Liquid silver kostet plutselig en del mer igjen...Får du samme pris som du hadde, hopp på! Hadde jeg fått din pris, hadde jeg gjort det i allefall.

Assholes in the rearview mirror are closer than they appear.

- -91 VW Corrado G60 "dyret"

X -89 VW Corrado G60

X -97 Polo 6N 16V

X -91 Corrado G60 "dyret"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

POLO4RS3: Sjekke at din avtale med Standox fortsatt gjelder, de hadde en prisøkning før jul, og Liquid silver kostet plutselig en del mer igjen...Får du samme pris som du hadde, hopp på! Hadde jeg fått din pris, hadde jeg gjort det i allefall.

Ok,skal sjekke det.. takk for tipset:)

xPolo 95 mod (Prosjekt Polo4RS3)(Airride,liquid silver,x-dream 8,5/9,5x14)xxAudi S4 93 modxxToyota Hiace (Senka,rulla på 18")xxBmw 97 mod 520 iA TouringxxAudi A4 Avant TQ 97modx

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

Da var lakken bestillt, ble silver line til slutt. Det blir sjekket litt rundt men hvis ingen i nærheten har den må den komme fra tyskland. Da kan det ta rundt en mnd før den kommer...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kewlt... pris lurer jeg også på.. og hvilken "produsent" kommer silver line fra ? standox ?

skaffer meg selv meget gode priser på lakk....

(min polo blir aldri lakk. i den fargen , men kjekt og vite)

-89 mod Opel Senator 3.0liter(Drivstoff sluker)

X-97 mod Caddy

X-97 mod Polo 6N 16v

X-98 mod KIA

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får bare håpe den kommer snart så du blir ferdig denne sesongen

Ja,men er jo mer som gjenstår da, må også få tilbake felgene som jeg sendte til england,når jeg får de tilbake må jeg begynne og bygge skjermer.

Hvor mange liter trengs?

Bestillte 4 liter, skal holde i massevis.Greit og ha litt i bakhånd hvis noe skulle skje.

Og herligheten kommer på den nette sum av.....?

Vet ikke helt hvor mye lakken kommer på,men jeg hadde ikke hatt råd til den hvis jeg ikke hadde fått noe avslag...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 weeks later...

Da var lakken kommet. Skal begynne og lakkere noen små deler.

Her er en liten prøve lakkering...

477643_21_full.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Kid-A

Silver Line :dude: Silver Line :dude: Silver Line :dude: Silver Line :dude: Silver Line :dude: Silver Line :dude: Silver Line :dude: Silver Line :dude: Silver Line

Etter å ha sett det bildet (av den speilen ? ) må jeg bare støtte Kid-A s kommentar :)

Golf 4 gti 99 mod

x - en del golf 2 er

Lenke til kommentar
Del på andre sider