Sharp Skrevet Oktober 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2006 Jeg har en bil som bare skal holde ut vinteren. Hvis jeg fyller mer en 10 liter på tanken lekker det ut litt bensin. Vet sånn ca hvor det lekker fra. Er det noe jeg kan klistre eller sprøyte på hullet som kan tette det? Siter 1996 850 R Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mexxor Skrevet Oktober 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2006 en liten skrue kan tette problemet hvis det er et lite hull. Eller slik "metall på tube" funker også bra! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
4x4vinge Skrevet Oktober 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2006 kjemisk metall kan gå men da må det være HELT RENT. lykke til. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AnDtHo Skrevet Oktober 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2006 Har hørt at rallygutta før brukte et såpestykke og gnei over stedet det lekker, såpa blir vist steinhard og holder lenge.. Men det spørs sikkert hvor stort hullet er.. Siter "One should never underestimate the predictability of stupidity" - Vinnie Jones, Snatch Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw-boy Skrevet Oktober 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2006 Har hørt at rallygutta før brukte et såpestykke og gnei over stedet det lekker, såpa blir vist steinhard og holder lenge.. Men det spørs sikkert hvor stort hullet er.. Såpestykke funker veldig bra :m'm:. jeg har testa det før, og det har ikke vært no problem.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sharp Skrevet Oktober 10, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2006 Har hørt at rallygutta før brukte et såpestykke og gnei over stedet det lekker, såpa blir vist steinhard og holder lenge.. Men det spørs sikkert hvor stort hullet er.. Stemmer.... bør jeg rengjøre først? Eller er det bensinen og alt det andre sølet som gjør at såpa "herder" ? Siter 1996 850 R Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw-boy Skrevet Oktober 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2006 det er bensin som reagere med såpa.. skader sikkert ikke å rengjøre litt, men det er ikke så viktig hvis det ikke er så skittent Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eklund Skrevet Oktober 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2006 Det fins jo åsså et 'to-komponent-stoff' som man kan klistre over hullet, det gjorde jeg hvertfall på min bil, funka kjempebra.. Men såpe er vel billiere da...:) Siter http://www.bilforumet.net/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andpe Skrevet Oktober 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2006 har jo sånn gugge på de fleste bensinstasjoner for å tette drivstofftanker... brukte dette på bilcrossbilen med godt resultat... holder enda nå - 3 år etter! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Inzane_ Skrevet Oktober 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2006 Fyll til det renner over, så sveiser du.. Det funker seriøst. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
otis Skrevet Oktober 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2006 Eller du kan med litt mer arbeid, legge glassfiber over hullet, ikke så vanskelig, men tar litt tid. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sharp Skrevet Oktober 11, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2006 Fyll til det renner over, så sveiser du.. Det funker seriøst. Hvis det var en spøk, så var den jævla dårlig. Vet om folk som har skadet seg alvorlig ved å sveise på bensintanker. Siter 1996 850 R Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
otis Skrevet Oktober 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2006 Det skal vel egentlig gå ann å sveise en FULL bensin tank, da det ikke er bensinen som antenner, men dampen. Men jeg regner med at det kommer damå av bensinen som renner ut av tanken, og da er det jo litt farlig. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kleiven Skrevet Oktober 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2006 På en moped jeg hadde en gang så lakk det helt nederst i tanken, da rennte det ut så fort det var en dråpe nedi der, der så tok jeg Araldit eller hva det heter å hadde på, å det holder ennå idag. Er vel 5-6 år siden nå Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg