BMWe30 323i Skrevet August 17, 2003 Rapporter Share Skrevet August 17, 2003 Noggen se vett kati an ska var?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CrZy_T Skrevet August 17, 2003 Rapporter Share Skrevet August 17, 2003 Originally posted by BMWe30 323i Noggen se vett kati an ska var?? Jeg tror jeg snakker for de fleste her når jeg sier... HÆ? Siter Fin liten HowTo på hvordan bruke et forum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet August 18, 2003 Rapporter Share Skrevet August 18, 2003 Originally posted by BMWe30 323i Noggen se vett kati an ska var?? Bokmål, så skjønner andre hva du vil frem til :P Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AXi0N Skrevet August 18, 2003 Rapporter Share Skrevet August 18, 2003 Originally posted by BMWe30 323i Noggen se vett kati an ska var?? Noggen se vett kati an ska var?? = Noen som vet hvor den skal være? faren min bor i haugesund... hater den dialekten.. den er så fæl.. ikke stygt ment.. men den er ikke mye pen.:D :D Siter -02 BMW e46 318i Cabriolet m-tech II Bilde -94 Ford Mondeo stv 2.0i zetec [solgt] Bilde -90 Ford Sierra DOHC Sparco Edition [vraket] Bilde -84 VW Golf II [solgt] Bilde Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonaldo Skrevet August 18, 2003 Rapporter Share Skrevet August 18, 2003 Originally posted by AXi0N Noggen se vett kati an ska var?? = Noen som vet hvor den skal være? faren min bor i haugesund... hater den dialekten.. den er så fæl.. ikke stygt ment.. men den er ikke mye pen.:D :D Noggen se vett kati an ska var?? = Noen som vet når den skal være?? AXiON misforstår faren sin endel altså..... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dawg Dee-Lux Skrevet August 18, 2003 Rapporter Share Skrevet August 18, 2003 Originally posted by BMWe30 323i Noggen se vett kati an ska var?? Henger meg opp i "kati", det ligner litt på nord-norsk "ka-tti", som betyr: Når?. Noen som vet når den skal være? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonaldo Skrevet August 18, 2003 Rapporter Share Skrevet August 18, 2003 Kult med drive-in kino da. Skulle fått i gang noe sånt på østlandet også! Dama er fra Kirkenes og bruker "katti" om når. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Baldrick Skrevet August 18, 2003 Rapporter Share Skrevet August 18, 2003 Originally posted by BMWe30 323i Noggen se vett kati an ska var?? Onsdag 20 august. American Wedding Siter 99 Passat 1.8T Bilde 84 Golf GLI cab bilde Tidligere biler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AXi0N Skrevet August 18, 2003 Rapporter Share Skrevet August 18, 2003 Originally posted by Jonaldo Noggen se vett kati an ska var?? = Noen som vet når den skal være?? AXiON misforstår faren sin endel altså..... Misforstår han aldri jeg.. han er jo fra nærmere deg enn det jeg er... Hvis dem snakker haugeunds dialekt i ASKER.. så vet ikke jeg.. sa bare at han bodde i haugesund.. ikke hva eller hvordan han snakket!!... Siter -02 BMW e46 318i Cabriolet m-tech II Bilde -94 Ford Mondeo stv 2.0i zetec [solgt] Bilde -90 Ford Sierra DOHC Sparco Edition [vraket] Bilde -84 VW Golf II [solgt] Bilde Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWe30 323i Skrevet August 18, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 18, 2003 Originally posted by CrZy_T Jeg tror jeg snakker for de fleste her når jeg sier... HÆ? Jeg spurte ikke "de fleste" heller :D Grunnen til at jeg skrev dialekt var at jeg regnet med at folk fra fks. Østlandet ikke visste når den skulle være Jeg liker ikke Haugesunds-dialekt selv heller, jeg er ikke fra Haugesund (står faktisk under nicket mitt:o ) Der jeg bor snakker vi ganske ulikt de i Haugesund. Drive-in kino er ganske kult..Det foregår på en stor parkeringsplass utforbi et kjøpesenter, der noen setter opp en diger storskjerm..Lyden får vi gjennom en lokal radiostasjon Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
candyman Skrevet August 18, 2003 Rapporter Share Skrevet August 18, 2003 Originally posted by BMWe30 323i Jeg spurte ikke "de fleste" heller :D Grunnen til at jeg skrev dialekt var at jeg regnet med at folk fra fks. Østlandet ikke visste når den skulle være Jeg liker ikke Haugesunds-dialekt selv heller, jeg er ikke fra Haugesund (står faktisk under nicket mitt:o ) Der jeg bor snakker vi ganske ulikt de i Haugesund. Drive-in kino er ganske kult..Det foregår på en stor parkeringsplass utforbi et kjøpesenter, der noen setter opp en diger storskjerm..Lyden får vi gjennom en lokal radiostasjon Hehe så vi har ikke fått samer på forumet assa:D Sikkert kult med Drive inn ja. bedre plass en det er på de forp***e kinoene ihvertfall.... Siter Suzuki RM125 2001 SELGES (Send PM) 250 4-takt er på vei :D En japansk bil kommer til våren....:D:D:D:D xHusqvarna WRE125 xKX125 1993mod xYamaha QT:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AXi0N Skrevet August 19, 2003 Rapporter Share Skrevet August 19, 2003 Originally posted by BMWe30 323i Jeg spurte ikke "de fleste" heller :D Grunnen til at jeg skrev dialekt var at jeg regnet med at folk fra fks. Østlandet ikke visste når den skulle være Jeg liker ikke Haugesunds-dialekt selv heller, jeg er ikke fra Haugesund (står faktisk under nicket mitt:o ) Der jeg bor snakker vi ganske ulikt de i Haugesund. Drive-in kino er ganske kult..Det foregår på en stor parkeringsplass utforbi et kjøpesenter, der noen setter opp en diger storskjerm..Lyden får vi gjennom en lokal radiostasjon Greit nok at du synes det er anderledes på karmøy.. men har vært der også.. like vanskeligt å forstå. :rolleyes: Siter -02 BMW e46 318i Cabriolet m-tech II Bilde -94 Ford Mondeo stv 2.0i zetec [solgt] Bilde -90 Ford Sierra DOHC Sparco Edition [vraket] Bilde -84 VW Golf II [solgt] Bilde Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg