Gå til innhold

trenger nytt anlegg i bilen

Ranger emnet

Limit3d

Anbefalte innlegg

ok, nå er jeg rimlig dritt lei.

Har sett ei stund etter anlegg, fant en brukanes cd spiller så kjøpte og monterte den. Litt dårligere lyd maby, men kunne i alle fall koble til mp3 spiller.

Når jeg da koblet til den spilleren så fant jeg ut at den lille avlange sølv dingsen som er på enden av antennekabelen hadde kanskje 2-3 tråder igjen og var blitt hardt tapet, okay tenkte jeg, jeg bruker jo ikke den uansett men sikkert ikke vanskelig å fikse.

Jeg glemte bort hele driten monterte spilleren og mp3'et i vei. Har senere nå tenkt på å få prøvd å få fiksa den radioen, men hvordan skal jeg fikse den? må jeg sette på ny sånn sølv ting? skal få fiksa no bilder etter jobben.

Ang en annen ting, så har jeg trengt non nye høytalere siden de gamle er passe sprengte. Jeg trenger da hjelp til valg og montering (bor ikke så langt unna Drammen nei..) av høytalere, evt basskasse og forsterker, kondensator og den pakka der. Vil ikke ha no sjukt dyre greier, men no som er bedre enn orginal greia.

Om noen kunne være behjelpelige med dette og evt montering så rop ut.

Mins det var en som het Tony elns som solgte og monterte i Drammen og at han hadde en xaria (eller hvordan det nå skrives) men jeg klarte jo selfølgelig å glemme det og!

Takker for fortreffelige svar (regner med at det kommer en drøss^^)

Ha en trevlig dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaha? 30/45 min kjøring for litt skikkelig hjelp er vel ikke så ille vil jeg si da. Da kan du få god villeding på byggingen også. Er vel bare Tyhoon jeg vet om som holder til i drammen og holder på med anlegg. Hvis ikke så kan du jo dra innom Fort Knox og høre med Audun om han har noen tips

45 min er litt langt, men har sendt mld til typhon så vi får vente og se hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider