Gå til innhold

Golfere i Gjøvik?

Ranger emnet

OleVik

Anbefalte innlegg

På Gjøvik er det for det meste harry Sierra'r og eldre Opel'er. Ikke bra.

Men som cleanvw sier, på Lena er VAG-miljøet betraktelig mer ubdredt. Ta deg en tur dit, så ser du straks at det er ganske mye Golf'er som går der:) Folk flest er hyggelige og ha md å gjøre der også, så ingen grunn til ikke å hilse på.

Har vel ikke tilfeldigvis denne Golf'en enda?

103.jpg

Isåfall så hadde det gjort meg glad, da folk herover er opphengt i 90-fangere og alt det som hører til den stilen:)

Verkstedlokaler burde vel være lett og anskaffe, og mange herover som lakkerer billig, så det er heller ingen hindring.

"The devil on my shoulder got a devil on his back"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

hehe hyggelig, den burgunder røde er min ja! Felgene ble solgt for en pen slump av finansielle årsaker og bilen er desverre ikke så pen som den var :(

Girkassen er på vei ut, hoved lagre av noe slag som er gåent, bråker fryktelig. Ellers er det rust her og der som må tas.

Må nok få justert ventilene også, de er mekaniske og tikker litt nå, noen som vet om noen som er flinke på dette?

Er voldsomt med gamle Opler og Forder her oppe, Sirævva som er styla i dass osv...

klem, klapp og hilsen fra Viken musikkfolkehøyskole på Gjøvik

1988 MB 190E 3.0

1990 VW Golf GL TD (Solgt)

1985 VW Golf GTi (solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt synd å høre. Men uansett fint at du fortsatt har den, for kan alltids bli like strøken som den en gang var:)

På Gjøvik er det utrolig mange Opel'er og Ford'er som ikke er noe særlig å snu seg etter. Men på Lena derimot, der vil jeg nå si at det er et bedre utvalg. Der går det for det meste i kvalitet, altså VAG (hihi). Så du får legge ruta di dit en dag:)

Sikkert ikke så lenge før jeg får Golf'en min på veien, så da kommer du nok til å se meg ganske ofte rundt omkring, vil jeg tro.

"The devil on my shoulder got a devil on his back"

Lenke til kommentar
Del på andre sider