OleVik Skrevet Oktober 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2006 Har nettopp flyttet til gjøvik og lurer på om det er noe Golf2 miljø her? Lurer og på om det er noen greie steder for mekking, lakking og slikt... Siter 1988 MB 190E 3.0 1990 VW Golf GL TD (Solgt) 1985 VW Golf GTi (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cleanvw Skrevet Oktober 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2006 er en del vw-audi miljø i lena, som ikke ligger så langt unna gjøvik!:) legg ut ett bilde av bilen din da?:) Siter 85 Audi Coupe Quattro banebil 72 volvo 142 Drifting Prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Massern| Skrevet Oktober 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2006 På Gjøvik er det for det meste harry Sierra'r og eldre Opel'er. Ikke bra. Men som cleanvw sier, på Lena er VAG-miljøet betraktelig mer ubdredt. Ta deg en tur dit, så ser du straks at det er ganske mye Golf'er som går der:) Folk flest er hyggelige og ha md å gjøre der også, så ingen grunn til ikke å hilse på. Har vel ikke tilfeldigvis denne Golf'en enda? Isåfall så hadde det gjort meg glad, da folk herover er opphengt i 90-fangere og alt det som hører til den stilen:) Verkstedlokaler burde vel være lett og anskaffe, og mange herover som lakkerer billig, så det er heller ingen hindring. Siter "The devil on my shoulder got a devil on his back" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vw-vegard Skrevet Oktober 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2006 ahh, den burgünderrøde(?) er så grisefet :) Siter - 200SX S14a X 91 Golf II Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Massern| Skrevet Oktober 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2006 Begge er grisefete spør du meg. Derfor håper jeg ikke at OleVik har fått solgt Golf'en sin (den burgunderrøde):) Skulle likt å sett den i virkeligheten. Siter "The devil on my shoulder got a devil on his back" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OleVik Skrevet Oktober 18, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 18, 2006 hehe hyggelig, den burgunder røde er min ja! Felgene ble solgt for en pen slump av finansielle årsaker og bilen er desverre ikke så pen som den var :( Girkassen er på vei ut, hoved lagre av noe slag som er gåent, bråker fryktelig. Ellers er det rust her og der som må tas. Må nok få justert ventilene også, de er mekaniske og tikker litt nå, noen som vet om noen som er flinke på dette? Er voldsomt med gamle Opler og Forder her oppe, Sirævva som er styla i dass osv... klem, klapp og hilsen fra Viken musikkfolkehøyskole på Gjøvik Siter 1988 MB 190E 3.0 1990 VW Golf GL TD (Solgt) 1985 VW Golf GTi (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Massern| Skrevet Oktober 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 18, 2006 Litt synd å høre. Men uansett fint at du fortsatt har den, for kan alltids bli like strøken som den en gang var:) På Gjøvik er det utrolig mange Opel'er og Ford'er som ikke er noe særlig å snu seg etter. Men på Lena derimot, der vil jeg nå si at det er et bedre utvalg. Der går det for det meste i kvalitet, altså VAG (hihi). Så du får legge ruta di dit en dag:) Sikkert ikke så lenge før jeg får Golf'en min på veien, så da kommer du nok til å se meg ganske ofte rundt omkring, vil jeg tro. Siter "The devil on my shoulder got a devil on his back" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg