Gå til innhold

Min nye Golf......

Ranger emnet

Jonaldo

Anbefalte innlegg

Byttet bort min Volvo 242 TIC mot en Golf II GTI 16v.

Senket 60/40

Rallye interiør

Effektanlegg

Monovisker

Corrado blokk

Ny lakk

+++

Skal begynne med å montere litt stereo. Deretter blir det litt interiør-detaljer...... Skal hente skiltene i morgen:)

Bare kom med forslag hvis dere ser eller vet om noe som bør gjøres.

Har forresten et 80mm senkesett med gule Koni som selges billig.

post-2556-13804851862052_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 34
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Originally posted by taxidriver

grattis med ny bil, den var fin, synes personlig det er penest med kontraster.. men blanke bak lys og hvite blinkere gjør seg, hvorfor setter ikke du på det 80 mm senkesettet?? funka bra på min mk2 det er nice:cool:

Takker!

Fikk den ikke godkjent med 80mm..... Blir et helvete å kjøre med på traktorveiene i Drammen vettu'! Hadde sett bra ut da:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Jonaldo

Takker!

Fikk den ikke godkjent med 80mm..... Blir et helvete å kjøre med på traktorveiene i Drammen vettu'! Hadde sett bra ut da:)

du må kappe litt på innsi'a på hjulbuen og kanskje valse litt, hadde på g60 skjørt på min og gjorde det ovenfor, blie godskjent det, men det var på 15" da,en kammerat av meg som har 9x16 på sin, han har valse utenom + kappa en del, da for du nok fjeringsvei uten att det skraper..folk har sett rart på meg mange ganger når jeg kommer nedi drammen, min skraper over alt. må kjøre mitt på veien omtrent:D
Lenke til kommentar
Del på andre sider