Gå til innhold

Min nye Golf......

Ranger emnet

Jonaldo

Anbefalte innlegg

• Svar 34
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Masse bra forslag! Har planene klare, men det er leeeenge til lønna kommer...... (31.aug)

Masse frem og tilbake for å få skilter på den.

1/2 time i kø på Biltilsynet for å få giro

1/2 time i kø i banken for å betale giroen

1/2 time i kø for å få ut nytt vognkort + skilt

+ reise frem og tilbake, lure seg unna jobb +++

Blir nok ferdig i morgen en gang:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by taxidriver

har du fått på skilter på gullet eller??? skal kanskje på NBS en tur hvis jeg gidder å dra idag og bytte no greier, kanskje jeg svinger innom for å se på'n, når er du ferdig på jobb da??

Jeg er hjemme rundt fire..... Har sendt mamma rundt for å få tak i skiltene i dag. Masse styr!

Bilen står foran brannstasjonen frem til skiltene kommer.

Har du noen flere PS2-spill å selge eller? Skikkelig innevær nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by taxidriver

nei sorry, har akkuratt kjøpt f1 career et eller anna, eneste jeg er misfornøyd med er styringa, ikke realistisk i det hele tatt, tror EA burde lære av de kara som lager GT.ellers så er det helt rått.. vanskelig er det oxo, man må være på hugget hele tiden, de kjører på real tider på banene. ikke noe tull..

Formel har jeg ALDRI fått til...... Det er de vanskligste bilspillene som er laget tror jeg. På SmartClub på Alnabru har dem rigga opp Widescreen, surround, PS2, ratt/pedaler og skikkelig bøttesete hvor du kan prøve Formel1. Står innerst i et hjørne så man kan spille leeeenge uten at små snørrunger mommer og bryr seg:) Jeg klarte ikke en eneste runde uten å dra inn i et eller annet...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

veit, fikk helt dilla når jeg prøvde det der:cool: var bare ei som maste på meg hele ti'a:D så jeg kjøpte det, de tidligere f1 spillene ifra EA synes var bedre på styring en dette er, men de er ikke halv parten så kult som dette er azz.. er litt sær når det gjelder bil spill, skal være så nærme virkeligheten som mulig, ellers så gidder jeg ikke å bruke tid på det

Lenke til kommentar
Del på andre sider