Gå til innhold

Lykkelig eier av en pioneer avic x1bt

Ranger emnet

infested

Anbefalte innlegg

nå har jeg nettopp fått min pioneer avic x1bt.. med i-podadapter, i-pod, multifunskjonsratt... også lurer jeg på om noen har koblet opp disse selv? isåfall.. hvor mye måtte demonteres?.. setene burde vell tas ut siden det skal sitte en boks under der.. hvor lang tid tok det?.. noen problemer?

gleder meg sykt til å prøve spillern :D:D:D

Pioneer AVIC X1BT

avicx1bt_detailpage.jpg

Mvh

Thomas Holmedal

Team Lydtrykk.no

thomas.eargasm@hotmail.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

takker :D...

noen som vet om hvordan spillern reagerer når du begynner å kjøre?.. altså dvd spiller vil fortsatt spille filmer og sånt?.. eller er det sperra pga sikkerhet?..

eller er det sånn att jeg må ta den grønne (parking brake) direkte til jord?..

Mvh

Thomas Holmedal

Team Lydtrykk.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den grønne kobler vi rett til jord ja :)

Tok noen timer med montering ja, og jeg tok ut passasjersetet.

Husk å koble alt ferdig og dobbelsjekk at du har alt på plass før du starter opp.. Kongespiller forresten :) (BT delen er litt overkill da jeg synes den fungerer litt for dårlig)

2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift
2000 - Ford Focus
2000 - VW Polo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nå har jeg koblet ferdig.. måtte bare ut med førersetet.. :).. den funker helt fint.. men nå trenger jeg bare en m47 girkasse så jeg får testet spillern på veien..

eller...men hvem trenger girkasse når jeg har navigasjon? :P.. kan jo dytte bilen :P..

Mvh

Thomas Holmedal

Team Lydtrykk.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor må seter tas ut?

Leser at det er en boks som skal settes der, hvorfor?

Boksen kan ligge hvor som helst, jeg tar ut setet fordi jeg må det pga kabler osv som skal legges under "teppet".

Boksen må ligge helt rett og stå riktig i forhold til bilen, og da er ofte under ett sete det greieste, ellers blir det ofte bagasjerommet. (gyro navi)

Jeg demonterer alltid ett eller flere seter når jeg monterer anlegg, du verden så mye enklere alt blir. Selv om man legger kablene i kanalene på siden.

2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift
2000 - Ford Focus
2000 - VW Polo

Lenke til kommentar
Del på andre sider