Gå til innhold

Oppussing av golf cab 1986mod. BRAHZZMOBIL

Ranger emnet

Lassjus

Anbefalte innlegg

• Svar 168
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Neida.. But i dont have the time to play with ma' automobil or thee internet. Du har picsa da fribbz. Gleder meg til å få de sent på mail eller noe ;) Takk for hjelpen nok en gang.. skal ta noen bilder av bilen før og etter (Har på en måte tatt før bildene alt da) så kan vi se etter forskjeller :)

(digg med nett igjen eller?)

Lassjus

xGolf I Cabriolet 1986mod.

xEier ikke lenger en Golf II 1989mod.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neida.. But i dont have the time to play with ma' automobil or thee internet. Du har picsa da fribbz. Gleder meg til å få de sent på mail eller noe ;) Takk for hjelpen nok en gang.. skal ta noen bilder av bilen før og etter (Har på en måte tatt før bildene alt da) så kan vi se etter forskjeller :)

(digg med nett igjen eller?)

Lassjus

digg ja, he he. logg deg på msn så skal jeg sende deg bildene. Lasse, man har alltid tid til bilen sin, ingen ting er viktigere enn den;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var ny grill på plass. Ansiktsløftet gikk glatt, med kun få og små hindringer underveis.

7.jpg

Den gamle grillen. Litt teite de lyktene i midten syns jeg.

8.jpg

Da var den av.. Litt vriene noen av de klipsene, men er vel bare snakk om å finne en fin måte å ta dem i mot på, på andre siden. Hadde vært kult å montere grillen så langt nede egentlig.. Og kanskje en grill over også :)

9.jpg

Her er'n naken.

10.jpg

Denne lille rasstappen hindret kromlisten min å smette på plass. En tapetkniv gjorde susen.

Hadde litt problemer med emblemet også.. Det ville ikke sitte, for den ene klipsen var slitt ut og den andre brukket tvert av. Rart den ikke datt av den forrige grillen.. Med litt ståltråd, lim og en liten kvist fikk jeg satt den på, så nå sitter den.

11.jpg

Dette er den nye, som dere ser. Syns den ble fin jeg.. Veldig fornøyd.. Håper dere syns det samma.

Lassjus

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bilder fra senkinga.

Fikk en tufs til å skru for meg, så jeg slapp alt arbeidet selv ;)

Anders1.jpg

Der harn dratt ut skrua.

Anders2.jpg

Jobber med kompressor.

Anders3.jpg

Yess!!! Senking!

Anders4.jpg

Det er viktig å skru komfortabelt.

Anders5.jpg

Snedig ting jeg kom på. Å bruke ståltråd til å holde fjæra med, for fjærklemmene slo oppi chassie på bilen.. (ok da, så var det Fribb som fant det på)

Lasse1.jpg

Lassjus is screwing his own car, himself.

Og til sist vil jeg takke Fribbern for å skru bil med/for meg. :P og Dinglevims for å ha lånt meg klemmer og bukker, pluss komme med tips og tlix.

Ble ikke noen synlig forskjell som jeg kunne se. FIkk bare tid til å senke foran, så bakenden må jeg senke senere. Det skal sive ned etterhert, så det ser nok bra ut. Skal som sagt ta noen etterbilder. Tar de i morgen.

Lassjus

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk :) Bestilte noen klarglasblinker fra ebay.de i dag. Til fanger foran og siden front. Så tenkte jeg klarglass rød og hvis bak. Så skal jeg investere i en lakkstift. Kom gjerne med forslag på hva som bør gjøres. Tar de gladelig imot.

Lassjus

Lenke til kommentar
Del på andre sider