Gå til innhold

Oppussing av golf cab 1986mod. BRAHZZMOBIL

Ranger emnet

Lassjus

Anbefalte innlegg

• Svar 168
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Gjør det.. Jeg dropper grilllistplanen min for den jeg..

Har fått gjort litt i dag også. Fikk et cabrioletmerke i posten fra det store amerika i dag. Litt større enn jeg trodde det skulle være, så det endte opp på hanskerommet.

Hanskerommet.jpg

Den nye grillen

nygrill1.jpg

nygrill2.jpg

Tittei

Titei.jpg

Glemte bilde av senkingen, før og etter. Bare senket foran. Du ser et utsnitt av hvor høy bilen var før senking.

Senka.jpg

xGolf I Cabriolet 1986mod.

xEier ikke lenger en Golf II 1989mod.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

Hjelp! Jeg skulle koble opp de nye blanke baklyktene mine (:D) Men var litt kjapp med den første lykta. Og selvfølgelig var fargene på ledningene forskjellige på venstre og høyre side. Har ikke sånt måleinstrument som måler volt o.l. Hva skal jeg gjøre for å finne riktig kobling. PS: Jeg har prøvd å koble de forskjellige ledningene mens jeg prøvde brems, blink, revers o.l lys. Men siden jeg ikke vet hva som er jording sliter jeg med å skille de fra hverandre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja. Det skal nok ligge et sted, men vet ikke hvor hen det ligger. Fant ut av det, men fikk ikke hovedlyset bak (Det som lyser hele tiden når tenningen er på) til å lyse. Får se om jeg finner ut av det. Pæra har ikke gått og det er ingen ledninger til overs ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei. Har ikke mekka det enda. Skal ta en titt på det etterpå. Ikke helt bra å kjøre rundt i en bil som mangler lys bak. Men får jeg det ikke til må du gjerne ta en titt i morgen. Senker gjerne bak. Nå har vi peil så det holder ;)

De fete blingene er laget ved at jeg har brukt en helt vanlig rund brush, som jeg har laget veldig oval (Nesten bare en strek) og null i sharpnes. Så er det bare å rotere den etter ønske. :P

Takk pokerfjes. :) Neste prosjekt blir tak og sentrallås. Og nytt anlegg jeg får fra kontakter i drammen. :D

Lassjus

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke fått mekka. Skal se etter koblingsskjema. Men det er merkelig, for den ene pæra vil bare ikke lyse. Sikkert min feil et eller annet sted da.

Jaja.. Noen som har erfaring med vindstoppere til Golf cab? Sånn som monteres bak forsetene, så det er mulig å sitte bak med trekket nede ;) Hvor godt funker det egentlig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hm. så jo veldig nyttig ut! Vedder på at håret mitt kommer til å se rimelig fluffy ut til sommern hvis jeg ikke har en sånn skjerm. ;) Kommer til å vente litt med bestilling, men vi kan sikkert snekre sammen en etter jul, eller hva. Forresten Dingle. Kunne jeg kjøpt noen klips fra værste? Så de kosta 5 kr stykket eller noe. Ser litt mongo ut med lister langs hele bilen untatt en dør... om du skjønner. ;) Hvis du skal til går'n i helga da. Jeg tenkte meg en tur dit fra fredag til søndag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider