Gå til innhold

RV-Tuning:Opel Kedett 2,0s prosjekt

Ranger emnet

H_Vatn

Anbefalte innlegg

• Svar 65
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Blir bra detta. :) Men hvorfor ikke bruke malingsfjerner? Da etser/løsner lakken og er bare til å ta bort med sparkelspade. Men da bør bilen stå tørt da.

Hadde forresten samma problem med vannlekkasje der. Håper det har blitt tett etter rustsveisinga og bytting av frontrutepakning.

må eventielt ta det etter jeg har fått den inn der bilen skal stå i vinter da..

sikkert rusta hull like under pakniga... så vi får se senere...

RV-Tuning

|BMW e28 545i prosjekt|

|BMW e28 518i brukshulk|

|BMW e23 745i delebil|

|2x Opel Kadett C|

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser bra ut detta :)

Men skal ikke sveise på badlook når du først driver på da? Det er jo tøft, ser skikkelig sint ut :D

Men bra prosjekt og et godt utgangspunkt ;)

Mvh. Jan Inge

vet ikke enda..

RV-Tuning

|BMW e28 545i prosjekt|

|BMW e28 518i brukshulk|

|BMW e23 745i delebil|

|2x Opel Kadett C|

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 weeks later...
  • 4 weeks later...

Hey Ivo!

Legger inn noen flere bilder for deg jeg.

RV-Tuning: Det var da voldsomt til replika også det han kompisen din driver å bygger da. ALT er jo det samma! Skulle nesten tro han har sett kjærra til Ivo før.. Det er jo ikke mange mila fra kr. sund til sunndalsøra..........:fuckme2:

Her er noen gamle bilder av kjærra:

Photo0166.jpg

Photo0167.jpg

8069.jpg

8064.jpg

8065.jpg

Edit: slengte på noen flere bilder..

Heggs..

2004 Saab 9-3 1.8t

1988 Peugeot 405 MI 16

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hallo sier jeg bare,,,har du sikkla lenge på min eller??..detta blir rett å slett for dumt....min var færdig for 2 år sia..så her kommer hærmegåsa etter...får du godkjent den da???

http://www.bilgalleri.net/html/gal_visbil.asp?ID=1234...nye regler vettu..haha

hvordan skulle min bli lik din? hadde ikke tenk å gjøre det samme som du har gjort...

men kompisen min har gjort nesten alt likt som på din. men det er ikke min feil..

og ja det går vist ann å registrere med 2,0s i kadett enda..

P.S. bilen din er rå!!

RV-Tuning

|BMW e28 545i prosjekt|

|BMW e28 518i brukshulk|

|BMW e23 745i delebil|

|2x Opel Kadett C|

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hey Ivo!

Legger inn noen flere bilder for deg jeg.

RV-Tuning: Det var da voldsomt til replika også det han kompisen din driver å bygger da. ALT er jo det samma! Skulle nesten tro han har sett kjærra til Ivo før.. Det er jo ikke mange mila fra kr. sund til sunndalsøra..........:fuckme2:

Edit: slengte på noen flere bilder..

Heggs..

hehe var voldsomt lik ja.. men det kan jeg ikke gjøre noe med..

og bilen min blir muligens solgt på lørdag så..:(

RV-Tuning

|BMW e28 545i prosjekt|

|BMW e28 518i brukshulk|

|BMW e23 745i delebil|

|2x Opel Kadett C|

Lenke til kommentar
Del på andre sider

synest han kompisen din driter seg litt vell mye ut egentlig..han kunne i vertfall tatt ei anen farge.jeg har faktisk ats 9.5 13.så glem d...var vel han som var helt vill etter å kjøpe min i fjor vår?jeg har et par detaljer som han ikke har fått med seg,detta er d mest idiotiske jeg har sett..greit nok om d hadde vært i utlandet men ikke i nabo kommunen..du får si d til han...mange som synest detta er knølete...for en meg t....

jag kan fortsatt ikke noe for at han har skrudd på den bilen der i snart fire år han og det er sikkert mye som er forskjellig på bilene deres selv om det ikke ser sånn ut...

RV-Tuning

|BMW e28 545i prosjekt|

|BMW e28 518i brukshulk|

|BMW e23 745i delebil|

|2x Opel Kadett C|

Lenke til kommentar
Del på andre sider