Spiritus Sancti Skrevet Oktober 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2006 Halau, Jeg har bøtteseter på gulvet i stua.. Skulle satt de inn i en bil. Så er da på jakt etter bil. Kikker på Bmw e30 og e36, Golf vr6, og a4. e30'en e36'en og golf'en er finest i 2 dørs. Lurer derfor på om det er lov å ha bøtteseter som ikke er regulerbar i ryggen i en 2 dørs bil? Spiritus.. Siter -1987 Bmw e30 "m3", prosjekt -1987 Bmw e30 2 dørs banebil prosjekt -1997 Toyota HiAce 2,4D Turbo arbeidshest x1993 Bmw e36 318i, widebody prosjekt x1991 Bmw e36 316 vinterbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kverna Skrevet Oktober 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2006 Hmm den var ikke lett. Siden det hindrer rømningen til personer bak ville jeg tro det var ulovlig. Men hvis du fjerner baksetene funker det da :) Hvorfor ikke gjøre som jeg skal, ha bøttesete på førersiden, og vanlig vippesete på passasjersiden :) Siter Kverna's Bildetråd Xenon har jo tatt helt av :P He did it again Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olsen_nissan Skrevet Oktober 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2006 Lurer på detta jeg å.. Men legger til et lite spørsmål viss det er greit..?? Om man tar ut baksetene.. må man omregistrere bilen eller noe da?? hva om du ikke gjør det.? å blir stoppa.. Kommer du igjennom bt kontroll med to bøttestoler uten vipp med/uten bakseter? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.TransAm Skrevet Oktober 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2006 Gode spørsmål her. Lurer på det samme. Anyone? Siter 1984 Recaro T/A 350 X - 1982 Recaro T/A X - 1984 Chevy G20 X - 1969 Custom Beetle Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest brunerune Skrevet Oktober 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2006 Ser ut til at vi trenger Marvil her! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ManiaCoupe Skrevet Oktober 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2006 Jeg har sjekket dette opp og bilen må omregistreres til 2 personer og baksetet må fjernes. Koster bare noen hundre kroner. Fjerner du baksetet så kikker de ikke på det ved eventuell kontroll ;) Siter VW Audi club Norwegen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VilleW Skrevet Oktober 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2006 Skal man ha bakseter og bøtteseter fremme 1) må ryggen være tiltbar 2) festeverket under stolen må passe på skinnene som er orignalt i bilen. Hjemmemekk der godkjennes IKKE! :) Siter 1988 Golf II aka. Helene Tollak: "Føler at håret mitt har begynt og bli langt nå" Øge: "Kunne vært lengre..." Tollak: "Å?" Øge: "Hvis du hadde spart lengre, hadde håret ditt blitt lengre" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kverna Skrevet Oktober 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2006 Man kan vel ha en vippestol og en bøttestol ? Siter Kverna's Bildetråd Xenon har jo tatt helt av :P He did it again Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ManiaCoupe Skrevet Oktober 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2006 Man kan vel ha en vippestol og en bøttestol ? Nei, det må være lett å komme ut på begge sider. Siter VW Audi club Norwegen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg