Gå til innhold

det STORE spm.. hvilket datasprut bør jeg kjøpe...

Ranger emnet

opuso

Anbefalte innlegg

hmm

ja har ringt litt rundt til de fleste "store" gutta ang data sprut..

autoconsult/ per gulbransen ambefalte motec m4.. til kr 12000+ mva

KRB/kai mente autronic sm4 til 13800+mva + coil pakke 2500+ mva..

pro trim/ vidar haugene mente noe annet jeg ikke husker navnet på..

så det STORE spm.. hvem skal jeg bruke.. og hva "exstra" trenger jeg til dem..

motor dette skal brukes på er en opel 16 v turbo som er god for ca 350-400 hk..

dette skal kun moteres og så justeres av autoconsult eller et annen lignene firma med rullende landevei.. skal IKKE kødde med noe "mapping" selv.. og evt er det noen som kan skaffe disse noe billigere? og ja jeg VET at man ikke kan bygge bil billig.. men en 1000 lapp her er og en der blir litt penger..

så kom med evt komentarer og tips..

og ja komentarer fra noen som har prøvd eller har datasprut.. og ikke en liten gutt med kvisetryne og moped..

mvh jens

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmm

ja har ringt litt rundt til de fleste "store" gutta ang data sprut..

autoconsult/ per gulbransen ambefalte motec m4.. til kr 12000+ mva

KRB/kai mente autronic sm4 til 13800+mva + coil pakke 2500+ mva..

pro trim/ vidar haugene mente noe annet jeg ikke husker navnet på..

så det STORE spm.. hvem skal jeg bruke.. og hva "exstra" trenger jeg til dem..

motor dette skal brukes på er en opel 16 v turbo som er god for ca 350-400 hk..

dette skal kun moteres og så justeres av autoconsult eller et annen lignene firma med rullende landevei.. skal IKKE kødde med noe "mapping" selv.. og evt er det noen som kan skaffe disse noe billigere? og ja jeg VET at man ikke kan bygge bil billig.. men en 1000 lapp her er og en der blir litt penger..

så kom med evt komentarer og tips..

og ja komentarer fra noen som har prøvd eller har datasprut.. og ikke en liten gutt med kvisetryne og moped..

mvh jens

Det Protrim anbefalte er nok Electromotive Tech 3. Protrim har Opel som spesialfelt, så dersom du skal bruke sprutet på en Opelmotor og dersom du vil at de skal mappe den så er nok det et godt valg.

2008 Skoda Octavia RS 2.0 TDI

1998 Ford Mondeo 2.0 16v

1995 Opel Astra 2.5 V6 24v Caravan

1992 Honda Prelude 2.0 16v

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

Helt riktig, kjøp noe som noen kan bruke. Jeg har selv prøvd flere merker og sverger til Autronic Sm 4, dette har god kontroll på store dyser og er enkelt å mappe. Det er veldig avansert, men det er liksom ett grunnoppsett som gjør det hurtig å bruke, så kan en avansere etterhvert som man vil ha ekstra funksjoner, bedre oppløsning på bensin tenningstabeller osv.... Vil anfefale Autronic på det sterkeste!

x-Kadett c cosworth 526 hk http://www.grombil.com

x-Ktm 525 SuperMotard

Ducati 998 testastretta

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...
  • 1 month later...
  • 4 weeks later...
  • 3 weeks later...