Gå til innhold

volvo 240 grp a

Ranger emnet


v240tic85

Anbefalte innlegg

  • Svar 37
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Noen her som fikk med seg at det sto to stk. gruppe a biler til salgs på Finn.no? Jeg var den heldige som fikk kjøpt den svarte :D Har ikke fått så mye tid med den ennå, hadde den på en lokal bilutstilling (autoshow) men det var allt jeg rakk føre jeg satt den inn for vinter`n.

-83 Volvo 242 Gr. A 1 av 500

-86 Volvo 240 GLE 2,3 - Solgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du leser litt her og der så ser du at det jeg kjøpte var en homologoted edition (en av 500) som ikke er helt lik som banebilene, men syntes fortsatt det er veldig moro å ha den som samlerobjekt. men kan si deg at den går godt og jeg kommer aldrig til å kvitte meg med den :D

Vil nok prøve å få tak i en banebil etterhvert også ;)

-83 Volvo 242 Gr. A 1 av 500

-86 Volvo 240 GLE 2,3 - Solgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du leser litt her og der så ser du at det jeg kjøpte var en homologoted edition (en av 500) som ikke er helt lik som banebilene, men syntes fortsatt det er veldig moro å ha den som samlerobjekt. men kan si deg at den går godt og jeg kommer aldrig til å kvitte meg med den :D

Vil nok prøve å få tak i en banebil etterhvert også ;)

 

 

Gratulerer!

 

Håper du tar vare på den og ikke jaller den til:) Hadde VELDIG lyst på den selv også, men det passa ikke nå... Turte ikke ringe på den en gang, lysta hadde fort tatt overhånd.

Dette er ihvertfall noe som må tas vare på! Hadde vært gøy med litt mer bilder og info:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er mye jobbing å soving om dagen men skal prøve å få ut bilder å info etterhvert, åsså vil den jo bli å se rundt om fra våren av :D

Kan love deg at denna bilen skal bli godt tatt vare på, nå står den til vinterlagring i helt nye lokaler, i romtemperatur og me videoovervåket område :D Det var forresten veldig stor interesse og nesten 3000 visninger på finn.no på 3 dager. han som solgte måtte fjerne tlf nr. etter første dagen fordi det blei for mye :P hehe

-83 Volvo 242 Gr. A 1 av 500

-86 Volvo 240 GLE 2,3 - Solgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår