Sokki Skrevet Oktober 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2006 Ja jeg jobbet ved en avdeling og skal være der ut uken,og vegg i vegg er det et bilverksted som heter SIMCO. Og dermed så lurer jeg på hvorfor bil berging kommer,så ser jeg han svinger og på lemmen står altså denne :) Den skulle vist fikses på i følge bildene jeg fikk: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gulbrandsen_Racing Skrevet Oktober 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2006 feit! Siter Volvo - Før en drøm, nå en livsstil! JRRacing 240'n min - Volvo 240 GL, (snart FT + snacks :) ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MGR Skrevet Oktober 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2006 skylinen tel lars karlstad det.. han som hadde den grønne 200sx'n som var i max power i vinter.han er her på forumet å.. hørte akkurat nå at'n hadde mista lappen gitt:P Siter -BMW e30 320 tramp drifter posjekt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sokki Skrevet Oktober 10, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2006 har han tatt seg en tur med skylinen da eller? :P neida,var SYKLIG FET!!!!!! :D:D:D:D Skulle ønske jeg hadde en slik Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Josteinsmira Skrevet Oktober 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2006 Grei bil, men kunne spart seg for de "flamme" klistremerka (Tenkte merklig nok på utseende) Siter §Raanecrewet§ §CrazyATV§ Derbi DFW 49ccm (ATV) Lei av trege ImageShack ol. sider? Send en PM så skal jeg se hva jeg kan fikse av server plass ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vw-vegard Skrevet Oktober 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2006 ble han fratatt lappen ved Sagdalen\Strømmen for noen uker sida? han ble iallefall stoppa av en mondeo stasjonsvogn politibil der for et par uker tilbake sida husker jeg. Siter - 200SX S14a X 91 Golf II Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfnos Skrevet Oktober 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2006 denne ligger til og med til salgs for 80000/bud, for seg som ville ha slik ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marvil Skrevet Oktober 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2006 Fet bil.. :) SIMCO, er ikke det han UP bruker på sine biler (Simen Huuse ellerno?)..? Siter » [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004 » [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt » [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MGR Skrevet Oktober 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2006 han sladda forran purken:P han la den visst ut for å se på responsen. bilen er fet, bortsett fra inntakan på panseret og vingen:P Siter -BMW e30 320 tramp drifter posjekt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mayhem Skrevet Oktober 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2006 Stemmer at det er Simen som driver Simco ja, rett bort i gata her det... Skal muligens ha utplasseringen min hos han til neste år..:) Siter (\_/) This is Bunny. Copy Bunny into your signature (O.o) to help him on his way to world domination. (> <) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg