Hans Skrevet Oktober 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2006 Cd spileren i bilen min ble stjålet natt til Tirsdag på Føynland. Har noen sett noen dophuer eller noe tasse rundt på øya på kvelden/natta?? Tror kanskje jeg vet hvem det er.. Nå er jeg dritt lei og denna personen som har gjort det slipper ikke unna uten 2 brekte armer hvis jeg får has på han!!! Send meg en PM hvis du vet noe. 242 V8 *Alle biler som bruker under 1,5 på mila er femi.* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xcuze Skrevet Oktober 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2006 heihei, veit ikke hvem det er, men finner du det ut er jeg behjelpelig med mye rart hvertfal... kawazaki zx9R Ninja... :) (lappløs) ------------------------------------------ bmw 318I E-36 94 mod (solgt) *signatur redigert pga regelbrudd* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hans Skrevet Oktober 11, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2006 heihei, veit ikke hvem det er, men finner du det ut er jeg behjelpelig med mye rart hvertfal... Jakten er i gang... 242 V8 *Alle biler som bruker under 1,5 på mila er femi.* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
optus Skrevet Oktober 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2006 Cd spileren i bilen min ble stjålet natt til Tirsdag på Føynland. Har noen sett noen dophuer eller noe tasse rundt på øya på kvelden/natta?? Tror kanskje jeg vet hvem det er..Nå er jeg dritt lei og denna personen som har gjort det slipper ikke unna uten 2 brekte armer hvis jeg får has på han!!! Send meg en PM hvis du vet noe. hadde alle vært så tøffe som mangen her inne, så hadde de vært utrygt og gå ut, og politiet hadde måtte øke staben til det dobbelte pga. alle voldssakene ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hans Skrevet Oktober 11, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2006 hadde alle vært så tøffe som mangen her inne, så hadde de vært utrygt og gå ut, og politiet hadde måtte øke staben til det dobbelte pga. alle voldssakene Det er utrygt å stjele ting fra meg, det må man bare lære seg. 242 V8 *Alle biler som bruker under 1,5 på mila er femi.* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torak Skrevet Oktober 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2006 hadde alle vært så tøffe som mangen her inne, så hadde de vært utrygt og gå ut, og politiet hadde måtte øke staben til det dobbelte pga. alle voldssakene Helt riktig. Blir oppgitt av å lese sånne ting jeg, for helt ærlig så tviler jeg sterkt på at folk ikke er så tøffe i virkeligheten som de skal ha det til her inne på forumet noen ganger, hehe.. Sommerbil: E30 M-Tech 2 Bruksbil: S4 2.7 Biturbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MeSs Skrevet Oktober 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2006 Men ska være ærlig å si at det hadde vært morro om noen tok saken sjøl.. hehe.. 98' E36 Stasjonsvogn. x - 2006 VW Golf GT TSI 170HK, x- 03 E46 320i Sport x- Toyota Hiace trekkbil, x- 91 200SX S13 Driftbil. x - NA 1994 Mazda Miata 1.8 x - Mange BMW E28. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hans Skrevet Oktober 11, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2006 Jeg skal bare være sikker på at det er rett mann så stiller vi litt fler folk på døra.. 242 V8 *Alle biler som bruker under 1,5 på mila er femi.* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elgen- Skrevet Oktober 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2006 i norge må man fikse slike ting selv, ellers må jo politiet legge ut for papir og porto på henlagt brevet sitt. Du skal ikke stjele! Staten liker ikke konkurranse... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
IkLoma Skrevet Oktober 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2006 Men ska være ærlig å si at det hadde vært morro om noen tok saken sjøl.. hehe.. hadde vært gøy å sett om noen hadde gjort det alle sier de skal gjøre. etter at jeg ble frastjålet noen saker i sommer var jeg VELDIG sur den dagen jeg oppdaget det men jeg gikk ikke akuratt med drapstanker i uker etterpå.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hans Skrevet Oktober 12, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2006 hadde vært gøy å sett om noen hadde gjort det alle sier de skal gjøre. etter at jeg ble frastjålet noen saker i sommer var jeg VELDIG sur den dagen jeg oppdaget det men jeg gikk ikke akuratt med drapstanker i uker etterpå.. Jeg skal ikke drepe han, bare brekke armene på`n. 242 V8 *Alle biler som bruker under 1,5 på mila er femi.* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
luzifer Skrevet Oktober 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2006 Riktig det... ;) Det beste er bare å gjøre det man har lyst til der og da, når man før has på luringen som har vært i bilen. Har blitt gjort mye kreativt med sånne rundt oss gjennom tidene, men litt dumt å reklamere med det.. da det kan slå tilbake på en selv. :boxers To hot for heaven, to fucked up for hell... http://www.dudez.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nytern Skrevet Oktober 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2006 Kjipt med tyveriet og greier.. Men... Tomme tønner romler mest... -81 Lada 1300S En rullende livsstil -07 Bmw 116i Liten og snerten kar trenger liten og snerten car <<=== Stripa, verdens kuleste kattepus! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EvolutionTurbo Skrevet Oktober 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2006 ikke brekk armene hans, bund han fast til bilen din å få han til å synge for deg (bruk tortur:boxers ) siden han stjal cd-spilleren din mener jeg;) :chairshot -92 Toyota Mr2 Turbo -85 MB 230E Vinterbil x92 BMW 318i (VRAK) x99 BMW 318i xCitröen Xantia 2.0 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MortenNilsen1989 Skrevet Oktober 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2006 Cd spileren i bilen min ble stjålet natt til Tirsdag på Føynland. Har noen sett noen dophuer eller noe tasse rundt på øya på kvelden/natta?? Tror kanskje jeg vet hvem det er..Nå er jeg dritt lei og denna personen som har gjort det slipper ikke unna uten 2 brekte armer hvis jeg får has på han!!! Send meg en PM hvis du vet noe. Ta å bind ham til frontruta oxo finner du deg en fin liten skogsvei... Som du har kjørt før... Oxo kjører du så fort du tørr til han sier at du får den tilbake:P Xbox GT: MortenNilsen89 VW Passat GL 2.0i 1990 STV BMW 518i E34 1.8 1995 Volvo 142 B20 19something(Bilcross)(Solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg