RaCk Skrevet August 17, 2003 Rapporter Share Skrevet August 17, 2003 bilen er ikke i min besittelse enda. Men jeg henter den førstkommende onsdag. Er det noe jeg bør se etter? Han som selger virker veldig grei å ha med å gjøre. Fikk tilogmed "litt" avslag. Det er en 91 mod Twinturbo 300zx. Lurer litt på det med dumpventil. Ettersom det er twinturbo. Doble dumpventiler hadde vært rått. :) Siter ^RaCk^ @ Efnet Robert Krondorfer ] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
liIIebror Skrevet August 17, 2003 Rapporter Share Skrevet August 17, 2003 snakk med essex.. hna har jo 300 han å.. kan vel veldig mye om dne bilen tror jeg Siter Benekter du fakta? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ArroW Skrevet August 17, 2003 Rapporter Share Skrevet August 17, 2003 Den bilen der var grom! :D Grattis;) Siter Feel the need for speed? Let`s get doubled speeded!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RaCk Skrevet August 17, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 17, 2003 enda et Siter ^RaCk^ @ Efnet Robert Krondorfer ] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RaCk Skrevet August 17, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 17, 2003 hoho Siter ^RaCk^ @ Efnet Robert Krondorfer ] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RaCk Skrevet August 17, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 17, 2003 hohfasof Siter ^RaCk^ @ Efnet Robert Krondorfer ] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VeilSide Skrevet August 17, 2003 Rapporter Share Skrevet August 17, 2003 Neste gang du kommer til Sandnes må jeg få truffet deg. Sist gang blei du jo alt for full og greide ikke komme deg hit på søndagen (var det ikke noe slikt?) :D Uansett. Gratulerer med ny bil :):):):):) Siter "Camry Turbo" Why try to fit in when you where born to stand out? Sandnes & Stavanger Gatebilklubb Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RaCk Skrevet August 17, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 17, 2003 Originally posted by VeilSide Neste gang du kommer til Sandnes må jeg få truffet deg. Sist gang blei du jo alt for full og greide ikke komme deg hit på søndagen (var det ikke noe slikt?) :D Uansett. Gratulerer med ny bil :):):):):) Kommer nok nedover om ikke så lenge. HAr lovet å reklamere mye for Perel Import. Må komme meg rundtom i verden. ;) full? Neida. Kjører bare ikke når jeg har drukket. :) Siter ^RaCk^ @ Efnet Robert Krondorfer ] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Perel Import Skrevet August 18, 2003 Rapporter Share Skrevet August 18, 2003 Grattis med ny bil Robert:) Helt genial bil, nå blir det nok fart på sakene skal du se!! Ikke kjør deg i hjel med en gang da:P Ses snart i sandefjord vet jeg;) Siter BS Bildeler AS http://www.bsbildeler.no post@bsbildeler.no Tlf: 4144 8000 En fusjon av Perel Import & Re:Style Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dalan Skrevet August 18, 2003 Rapporter Share Skrevet August 18, 2003 stilig med zx skilt da ;) Siter '90 Toyota MR2 Turbo '82 BMW 525iA Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RaCk Skrevet August 18, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 18, 2003 er det mulig å få omregistrert den. til f.eks zx 30024? Siter ^RaCk^ @ Efnet Robert Krondorfer ] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bauer Skrevet August 18, 2003 Rapporter Share Skrevet August 18, 2003 Tror ikke det. En nabo av meg, fikk stjålet skiltene sine, og da han skulle ha nye fikk han ikke med nye nummer engang... Siter Current: '02 VW Golf TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RaCk Skrevet August 18, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 18, 2003 hva med små skilt? Siter ^RaCk^ @ Efnet Robert Krondorfer ] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius Skrevet August 18, 2003 Rapporter Share Skrevet August 18, 2003 Du trenger skikkelig eksos og ikke de piperensera der :D Sjekk ut her Siter Bilforumet.no Administrator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RaCk Skrevet August 18, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 18, 2003 tsssk. Dump valve's og Turbo timer først. Stikker innom på vei hjem jeg. :) Siter ^RaCk^ @ Efnet Robert Krondorfer ] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg