Gå til innhold

LITT forbanna!! (bilen taua)

Ranger emnet

bing

Anbefalte innlegg

Jeg var så heldig å bli tauet for par timers tid siden, jeg kom akkurat inn døra etter en LITEN gangtur... plassen jeg parkerte på var så fin og oppmerket det var et skilt (90 grader++) utenfor min synsvinkel når jeg hadde parkert, jeg så ikke skiltet når jeg kom tilbake heller (før jeg i raseri) gikk amoc på et gjerde i nærheten da jeg endelig hadde revet ned gjerdet fant jeg et utrolif flott skilt som noen hadde gjemt bak denne UTROLIG flotta busken.. etterpå gikk jeg igjen det kne høye gresset og jaggu la deg ikke en lang stang med et skilt på i gresset også.. er så flott når dem vedlikeholder så folk SER skilta.. å hva hjelper det å ta ballene på karen som jobber der? han vet godt hvem som eier bilen alt...

jeg er litt sinna...

på toppen av det hele...

få ut bilen koster jo bare 2600,-

om jeg vil ha den ut nå 2900

deretter påløper 150kr pr døgn..

saldo på konto 75.36

lønning:12 dager..

noen som vil gi meg en klem?

1991 BMW 325I TOURING

x 1992 Ford Sierra 2.0 CLX

x 1986 Ford Sierra XR 4x4 2.8 v6

x 2000 hyundai coupe 2.0

x 1998 Hyundai coupe 1,6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Överladdaren

Hvilket firma var det som tauet deg?

jeg husker ikke i farten, har nr et eller annet sted her.. akkurat når vil jeg helst ikke vite hvem jeg skal "gi huden full" i morgen

1991 BMW 325I TOURING

x 2000 hyundai coupe 2.0

x 1998 Hyundai coupe 1,6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by bing

Jeg var så heldig å bli tauet for par timers tid siden, jeg kom akkurat inn døra etter en LITEN gangtur... plassen jeg parkerte på var så fin og oppmerket det var et skilt (90 grader++) utenfor min synsvinkel når jeg hadde parkert, jeg så ikke skiltet når jeg kom tilbake heller (før jeg i raseri) gikk amoc på et gjerde i nærheten da jeg endelig hadde revet ned gjerdet fant jeg et utrolif flott skilt som noen hadde gjemt bak denne UTROLIG flotta busken.. etterpå gikk jeg igjen det kne høye gresset og jaggu la deg ikke en lang stang med et skilt på i gresset også.. er så flott når dem vedlikeholder så folk SER skilta.. å hva hjelper det å ta ballene på karen som jobber der? han vet godt hvem som eier bilen alt...

jeg er litt sinna...

på toppen av det hele...

få ut bilen koster jo bare 2600,-

om jeg vil ha den ut nå 2900

deretter påløper 150kr pr døgn..

saldo på konto 75.36

lønning:12 dager..

noen som vil gi meg en klem?

du kan jo gå ned og lage et helvetes spetakkel for de, si du vil koble inn lokalavisa / forbrukerrådet osv, enten så går det eller så går det ikke bambam :aug: dukenukem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Qee

du kan jo gå ned og lage et helvetes spetakkel for de, si du vil koble inn lokalavisa / forbrukerrådet osv, enten så går det eller så går det ikke bambam :aug: dukenukem

jeg har bare elektrisk sag..blir litt dumt å spørre om å få låne strøm der nede

1991 BMW 325I TOURING

x 2000 hyundai coupe 2.0

x 1998 Hyundai coupe 1,6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Dr_S

hvilket selskap? legg ut noen bilder ang. skiltinga på stedet... står det ikke skiltet at du kan bli borttauet?

jo et på som lå i gresset og et som hadde blitt borte bak en busk jeg rasserte (så det kom frem) jeg orker ikke gå 2timer tilbake for å ta bilder..

1991 BMW 325I TOURING

x 2000 hyundai coupe 2.0

x 1998 Hyundai coupe 1,6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

med god hjelp av godt profilerte x-arbeidkoleger ser dette ut til å kanskje gå den lyse veien.....

også ern jo så diger vøttø :D :D :D :D

takk for tilbud om hjelp RDL :)

1991 BMW 325I TOURING

x 2000 hyundai coupe 2.0

x 1998 Hyundai coupe 1,6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var en som skulle taue bilen min her om dagen oxo, privat selskap.. Men karen fjerna seg veldig fort da jeg begynte å vifte med en soft-gun..hehe Vet det ikke var bra men har ikke hørt noe fra purken ennå....

FUCK OSLO P-ETAT!!!!!!!!+ alle de andre private selskapene!!!!

Takk til:

Audioart v/ Kjetil Skei

Ruud Racing

VS-motor

Standox

Lenke til kommentar
Del på andre sider