TurboGlenn Skrevet August 18, 2003 Rapporter Share Skrevet August 18, 2003 Heisann alle autofile! Da jeg har flytta til bø så blir det desverre litt langt å dra te larvik for å henge på nordbyen hver gang jeg vil på treff.. ;( Så det jeg lurer på om det er noen som veit om det blir noen treff ved togbanen / rundkjøringa innen nærmeste tid? Siter Før tok jeg bussen, nå kjører jeg Pesjå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kinx Skrevet August 18, 2003 Rapporter Share Skrevet August 18, 2003 Originally posted by TurboGlenn Heisann alle autofile! Da jeg har flytta til bø så blir det desverre litt langt å dra te larvik for å henge på nordbyen hver gang jeg vil på treff.. ;( Så det jeg lurer på om det er noen som veit om det blir noen treff ved togbanen / rundkjøringa innen nærmeste tid? kjører til larvik på litt over en time.. og det er mer folk i Bø HVER kveld, enn på streetmeets i larvik, ser hvertfall slik ut når jeg kjører gjennom der :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FOBO Skrevet August 18, 2003 Rapporter Share Skrevet August 18, 2003 hehe ja i bø er det en del hobbyrånere, de er jo altid hvertfall 30 ganger gjennom rundkjøringa ved togstasjonen i løpet av dagen, men så er det jo mest go førr og noen vrakbiler der da lol Siter 2007 Renault Traffic *Arbeidsbil* 2002 Nissan Almera Sport *Bruksbil* 1993 Mazda RX-7 lhd *Sommerbil/Cruisebil* 1992 Mazda RX-7 rhd *Drifte/Banebil* 1986 Mazda 323 *vinterbil* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg