zMartAzz Skrevet Oktober 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2006 Hei, Vell, jeg driver og sikler over et body kit til en E36 no, men jeg finner ikke ut ka kittet heter, eller hvor jeg kan få tak i det. Så jeg prøver meg her, er det noen som har sett dette kittet, og vet hva det heter, eller eventuellt vet hvor jeg kan få tak i det? Bilde av kittet . Jeg setter stor pris på all hjelp jeg kan få. Tusen takk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maxboost Skrevet Oktober 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2006 fronten er det eneste jeg kan se men det er i allefall denne fronten.. har samme liggende selv..rieger e46 m3 look front Siter Drift it like u HATE it ! [sign:error] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Oktober 17, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2006 Rieger.. Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AC Schnitzer Skrevet Oktober 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 18, 2006 Panseret er også modifisert til E46... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg