Gå til innhold

Snart er bilforumet.net vaskehall klar!

Ranger emnet

Marius

Anbefalte innlegg

jeg hater "kvinneaktivister" så jævelig....

de skal bare gjøre ditt og gjøre datt og stoppe dit og stoppe dat. siden de selv er så stygge så ingen vil se på at de gjør noe sånn... de er en gjen missunelige horer! som er missunnelige på andre kvinner/damer/jenter med fin kropp og som tør og vise den fremm.... Død over Kvinneaktivister !!!!!!!

det var bare et sånn lite innfall... håper ingen andre en "kvinneaktivister" blei fornerma !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by LilleGud

jeg hater "kvinneaktivister" så jævelig....

de skal bare gjøre ditt og gjøre datt og stoppe dit og stoppe dat. siden de selv er så stygge så ingen vil se på at de gjør noe sånn... de er en gjen missunelige horer! som er missunnelige på andre kvinner/damer/jenter med fin kropp og som tør og vise den fremm.... Død over Kvinneaktivister !!!!!!!

det var bare et sånn lite innfall... håper ingen andre en "kvinneaktivister" blei fornerma !

Hehe. Noe som får deg til å se rødt skjønner jeg!

anger2 :mad:

:D

Thomas

Bil-bilder

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by volvofasII

Måtte bare spore litt av.. Er helg og jeg sitter på JOBB :(:(

Men den bilen som det glinser av da????

Da er vi to da... Sitter på jobb og suser... Ikke alle som får betalt av å poste masse usakelig her på forumet da :D

Bilen min som det glinser av mener du? Lite å vise fram for hele verden den! Da kan du tenke deg når katta fikk den æren fremfor bilen...

Thomas

Bil-bilder

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by famir

Hehe. Noe som får deg til å se rødt skjønner jeg!

anger2 :mad:

:D

Ja faen heller.... skulle heller ha stått og dratt en real burnout rett forran 10 politi biler enn og tilbrakt en kveld sammens med noen "kvinnebekjempere"

sorry jeg mener seffers kvinne aktivister....

kvinne bekjempere kan sikkert være ålrighte dyr

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by LilleGud

Ja faen heller.... skulle heller ha stått og dratt en real burnout rett forran 10 politi biler enn og tilbrakt en kveld sammens med noen "kvinnebekjempere"

sorry jeg mener seffers kvinne aktivister....

kvinne bekjempere kan sikkert være ålrighte dyr

(tenk om dama di er en slik en)

Har du spurt henne??

Thomas

Bil-bilder

Lenke til kommentar
Del på andre sider

(tenk om dama di er en slik en)

Har du spurt henne??

UÆÆÆÆÆÆÆÆ........ :eek: :eek: :eek:

skummel tanke. og ja jeg har spurt

hehe.... vel... dama mi kaller seg en "Feminist". og har oxo sagt at hu hater de dyra med kaktuser under arma.

takk og pris for det..

:op

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*løpe å kjøpe en hvit mini-bikini og svamp til henne*

Håper hun fatter hintet da... :D

Kanskje jeg kan få lurt a opp av solsenga NÅR det er sol da...... hehehehehehe Vannslange........ Hmmm den henger bortpå veggen... :D:D Flere veninner på besøk ja... ser det for meg... Hva skal jeg FÅ lov og vaske bilen din.. Jippi

Lenke til kommentar
Del på andre sider