Mirus Skrevet Juni 28, 2002 Rapporter Share Skrevet Juni 28, 2002 Originally posted by volvofasII Kanskje jeg kan få lurt a opp av solsenga NÅR det er sol da...... hehehehehehe Vannslange........ Hmmm den henger bortpå veggen... :D:D Flere veninner på besøk ja... ser det for meg... Hva skal jeg FÅ lov og vaske bilen din.. Jippi Dama: :titties: dragcar Fas II: damndamn Tjihi!! Siter Thomas Bil-bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvofasII Skrevet Juni 28, 2002 Rapporter Share Skrevet Juni 28, 2002 Originally posted by famir Dama: :titties: dragcar Fas II: damndamn Tjihi!! heheheheh ser det for meg :D:D:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirus Skrevet Juni 28, 2002 Rapporter Share Skrevet Juni 28, 2002 Originally posted by volvofasII heheheheh ser det for meg :D:D:D Forresten... Litt tilbake til temaet... Finnes det slike vaskehaller i Norge eller?? Sånne med halvnakne damer! Skulle likt å ha sett de stå klare i selvvaske-hallen på Statoil! :D Siter Thomas Bil-bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvofasII Skrevet Juni 28, 2002 Rapporter Share Skrevet Juni 28, 2002 Originally posted by famir Forresten... Litt tilbake til temaet... Finnes det slike vaskehaller i Norge eller?? Sånne med halvnakne damer! Skulle likt å ha sett de stå klare i selvvaske-hallen på Statoil! :D Det du som regel kan se er : Halvnakne mennsesker "fra et annet sted" en Norge... Men det kan jo hende du skal på bilferie.. Legge opp ruta etter hvor det er naken selv vask.. hmmmm kanskje en ide..!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirus Skrevet Juni 28, 2002 Rapporter Share Skrevet Juni 28, 2002 Originally posted by volvofasII Det du som regel kan se er : Halvnakne mennsesker "fra et annet sted" en Norge... Men det kan jo hende du skal på bilferie.. Legge opp ruta etter hvor det er naken selv vask.. hmmmm kanskje en ide..!! Jeg er en sær kar og vasker KUN bilen med halvnakne damer! Hehe, blir vasking bare en gang i året på bilferien da... Eller hvis jeg er heldig, på ett eller annet bilshow en plass! Siter Thomas Bil-bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Åge Skrevet Juni 28, 2002 Rapporter Share Skrevet Juni 28, 2002 Gatebil Rudskogen. Alltid vaske damer der:D Siter - 95 BMW 740 -x Mazda Miata Turbo(250Hk) -x Toyota Celica GT-4 WRC -x 2stk MX-5 -x ++++ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvofasII Skrevet Juni 28, 2002 Rapporter Share Skrevet Juni 28, 2002 Originally posted by famir Jeg er en sær kar og vasker KUN bilen med halvnakne damer! Hehe, blir vasking bare en gang i året på bilferien da... Eller hvis jeg er heldig, på ett eller annet bilshow en plass! Men det gjør vel ingenting når du ikke tørr å vise den frem når den er rein en gang.. heheheheheh Sorry men jeg bare måtte.. Men det er altis mulig å få til en sånn vaskehall om sommeren da.... Alle de damene som har lyst til å tjene en liten slant, når de ikke er på skolen eller er det slutt på det.... Men husk hvis det planlegges dette så må en ha MYE vann tilgengelig............ Viktig så det ikke blir så mye riper.. Har du sett damer vaske gulv eller... :D:D:D Det er å skure fram og tilbake med en tørr klut på parketene.. Tenk deg da hvordan det ser ut på lakken DIN... :D:D:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirus Skrevet Juni 28, 2002 Rapporter Share Skrevet Juni 28, 2002 Originally posted by volvofasII Men det gjør vel ingenting når du ikke tørr å vise den frem når den er rein en gang.. heheheheheh Sorry men jeg bare måtte.. Men det er altis mulig å få til en sånn vaskehall om sommeren da.... Alle de damene som har lyst til å tjene en liten slant, når de ikke er på skolen eller er det slutt på det.... Men husk hvis det planlegges dette så må en ha MYE vann tilgengelig............ Viktig så det ikke blir så mye riper.. Har du sett damer vaske gulv eller... :D:D:D Det er å skure fram og tilbake med en tørr klut på parketene.. Tenk deg da hvordan det ser ut på lakken DIN... :D:D:D Hehe Om sommeren går det nok greit med skoleungdom ja. Blir nok litt kjølig for de i juleferien! :D MYE vann er viktig ja. Også gjerne så mye at det lett "skvetter" over litt på de hvite t-skjortene dems! :) Siter Thomas Bil-bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvofasII Skrevet Juni 28, 2002 Rapporter Share Skrevet Juni 28, 2002 Originally posted by famir Hehe Om sommeren går det nok greit med skoleungdom ja. Blir nok litt kjølig for de i juleferien! :D MYE vann er viktig ja. Også gjerne så mye at det lett "skvetter" over litt på de hvite t-skjortene dems! :) Kan jo bli kaldt men hva med stive brystvorter da... heheheheh Seff, det skal jo regne vann fra taket..... hehehehehehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirus Skrevet Juni 28, 2002 Rapporter Share Skrevet Juni 28, 2002 Originally posted by volvofasII Kan jo bli kaldt men hva med stive brystvorter da... heheheheh Seff, det skal jo regne vann fra taket..... hehehehehehe De stive brystvortene kan fikses med kaldtvann fra taket! :D Har mange gode forslag her nå. Kanskje vi skal starte vår eget lille vaske-hjørne? :D Leie en liten garasje og dra på Maxbo og kjøpe et par høytrykks-vaskere! De tok 25$ pr. vask i utlandet, så det er penger å tjene her! Kärcher, gjør menn muntre! :D :D :D Siter Thomas Bil-bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvofasII Skrevet Juni 28, 2002 Rapporter Share Skrevet Juni 28, 2002 Originally posted by famir De stive brystvortene kan fikses med kaldtvann fra taket! :D Har mange gode forslag her nå. Kanskje vi skal starte vår eget lille vaske-hjørne? :D Leie en liten garasje og dra på Maxbo og kjøpe et par høytrykks-vaskere! De tok 25$ pr. vask i utlandet, så det er penger å tjene her! Kärcher, gjør menn muntre! :D :D :D Det er penger å tjene på det ja... Rart vi ikke har det i norge da.... Staten vil jo ha masse penger.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirus Skrevet Juni 28, 2002 Rapporter Share Skrevet Juni 28, 2002 Originally posted by volvofasII Det er penger å tjene på det ja... Rart vi ikke har det i norge da.... Staten vil jo ha masse penger.... Lurer på hvor mange timer det hadde gått før vi hadde hatt artikkler i alle aviser, hele stortinget etter oss osv. God PR det også! Siter Thomas Bil-bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg