Gå til innhold

Snart er bilforumet.net vaskehall klar!

Ranger emnet

Marius

Anbefalte innlegg

Originally posted by volvofasII

Kanskje jeg kan få lurt a opp av solsenga NÅR det er sol da...... hehehehehehe Vannslange........ Hmmm den henger bortpå veggen... :D:D Flere veninner på besøk ja... ser det for meg... Hva skal jeg FÅ lov og vaske bilen din.. Jippi

Dama: :titties: dragcar

Fas II: damndamn

Tjihi!!

Thomas

Bil-bilder

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by famir

Forresten... Litt tilbake til temaet...

Finnes det slike vaskehaller i Norge eller?? Sånne med halvnakne damer!

Skulle likt å ha sett de stå klare i selvvaske-hallen på Statoil! :D

Det du som regel kan se er : Halvnakne mennsesker "fra et annet sted" en Norge... Men det kan jo hende du skal på bilferie.. Legge opp ruta etter hvor det er naken selv vask.. hmmmm kanskje en ide..!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det du som regel kan se er : Halvnakne mennsesker "fra et annet sted" en Norge... Men det kan jo hende du skal på bilferie.. Legge opp ruta etter hvor det er naken selv vask.. hmmmm kanskje en ide..!!

Jeg er en sær kar og vasker KUN bilen med halvnakne damer! Hehe, blir vasking bare en gang i året på bilferien da... Eller hvis jeg er heldig, på ett eller annet bilshow en plass!

Thomas

Bil-bilder

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er en sær kar og vasker KUN bilen med halvnakne damer! Hehe, blir vasking bare en gang i året på bilferien da... Eller hvis jeg er heldig, på ett eller annet bilshow en plass!

Men det gjør vel ingenting når du ikke tørr å vise den frem når den er rein en gang.. heheheheheh Sorry men jeg bare måtte..

Men det er altis mulig å få til en sånn vaskehall om sommeren da.... Alle de damene som har lyst til å tjene en liten slant, når de ikke er på skolen eller er det slutt på det....

Men husk hvis det planlegges dette så må en ha MYE vann tilgengelig............ Viktig så det ikke blir så mye riper.. Har du sett damer vaske gulv eller... :D:D:D Det er å skure fram og tilbake med en tørr klut på parketene.. Tenk deg da hvordan det ser ut på lakken DIN... :D:D:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men det gjør vel ingenting når du ikke tørr å vise den frem når den er rein en gang.. heheheheheh Sorry men jeg bare måtte..

Men det er altis mulig å få til en sånn vaskehall om sommeren da.... Alle de damene som har lyst til å tjene en liten slant, når de ikke er på skolen eller er det slutt på det....

Men husk hvis det planlegges dette så må en ha MYE vann tilgengelig............ Viktig så det ikke blir så mye riper.. Har du sett damer vaske gulv eller... :D:D:D Det er å skure fram og tilbake med en tørr klut på parketene.. Tenk deg da hvordan det ser ut på lakken DIN... :D:D:D

Hehe

Om sommeren går det nok greit med skoleungdom ja. Blir nok litt kjølig for de i juleferien! :D

MYE vann er viktig ja. Også gjerne så mye at det lett "skvetter" over litt på de hvite t-skjortene dems! :)

Thomas

Bil-bilder

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe

Om sommeren går det nok greit med skoleungdom ja. Blir nok litt kjølig for de i juleferien! :D

MYE vann er viktig ja. Også gjerne så mye at det lett "skvetter" over litt på de hvite t-skjortene dems! :)

Kan jo bli kaldt men hva med stive brystvorter da... heheheheh

Seff, det skal jo regne vann fra taket..... hehehehehehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan jo bli kaldt men hva med stive brystvorter da... heheheheh

Seff, det skal jo regne vann fra taket..... hehehehehehe

De stive brystvortene kan fikses med kaldtvann fra taket! :D

Har mange gode forslag her nå. Kanskje vi skal starte vår eget lille vaske-hjørne? :D

Leie en liten garasje og dra på Maxbo og kjøpe et par høytrykks-vaskere!

De tok 25$ pr. vask i utlandet, så det er penger å tjene her!

Kärcher, gjør menn muntre!

:D :D :D

Thomas

Bil-bilder

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De stive brystvortene kan fikses med kaldtvann fra taket! :D

Har mange gode forslag her nå. Kanskje vi skal starte vår eget lille vaske-hjørne? :D

Leie en liten garasje og dra på Maxbo og kjøpe et par høytrykks-vaskere!

De tok 25$ pr. vask i utlandet, så det er penger å tjene her!

Kärcher, gjør menn muntre!

:D :D :D

Det er penger å tjene på det ja... Rart vi ikke har det i norge da.... Staten vil jo ha masse penger....

Lenke til kommentar
Del på andre sider