///stian Skrevet Desember 18, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 18, 2006 Njaa...vil ikke komme med skambud. ;) Kom med et bud du;) får enten ja eller nei vettu :) Siter Volvo 242 78 mod B19A Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
delodur Skrevet Desember 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 18, 2006 Hehe...da jeg neppe klarer å skrape sammen mer enn opp i mot 90-100.000,- max (og da trenger jeg bittelitt tid i tillegg), så tror jeg nok det er mest sannsynlig med et 'nei'. ;) Men som sagt, tror nok fint du får solgt den læll til en mye bedre pris enn det jeg kan gi deg. Siter Mvh Dan "Never underestimate the power of dumb people in large groups" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///stian Skrevet Desember 19, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 19, 2006 Hehe har 112k igjen på låne så den går ikke under det. mn det er bare å spare ;) Men kom med bud ;):fish Siter Volvo 242 78 mod B19A Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
delodur Skrevet Desember 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 19, 2006 Hehe har 112k igjen på låne så den går ikke under det. mn det er bare å spare ;)Men kom med bud ;):fish Behold bilen til du har nedbetalt 12-15 lapper til da så sender du meg en PM! grinchy Siter Mvh Dan "Never underestimate the power of dumb people in large groups" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///stian Skrevet Desember 20, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 20, 2006 Haha den var ikke dum, men tviler på d ;) Siter Volvo 242 78 mod B19A Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///stian Skrevet Desember 22, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 22, 2006 Det måtte jo faen skje!! http://www.raceinfo.no/temp/tn_IMG_0005.JPG Kom en kødd som fant ut det var smart å bytte felt i rundkjøringa.... Helvete! Siter Volvo 242 78 mod B19A Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SofaPute Skrevet Desember 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 22, 2006 håper du lot han få gjennomgå hardt og lenge ! det der var stygt gjort mot en så fin bil :( Siter Joachim »[ ] VW Golf IV Highline 1.9TDI 2001 »[x] Volvo V70N 2.0T 2001 »[x] Volvo S60 2.0T 2001 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
delodur Skrevet Desember 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 22, 2006 Ooooh f*en! :( En av grunna til at jeg konsekvent legger meg midt i mellom feltene i rundkjøringa og blokkerer for eventuelle feltskiftere. Hmm...får jeg den for 90 nå..? Nei huff, nå var jeg stygg. Unnskyld. Synd..men regner med dere fikk skrevet skademelding og gjort ting skikkelig..? I så fall får du vel igjen på forsikringa..(før eller senere)? Siter Mvh Dan "Never underestimate the power of dumb people in large groups" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trond D Skrevet Desember 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 22, 2006 Bad stian. Blei det din skyld eller? Siter 96 Volvo 945 B230ft 94 Volvo 945 B230ft (vraka) 88-89 Volvo 740 B230f (solgt) Min 945: http://www.bilforumet.no/showthread.php?t=167070 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///stian Skrevet Desember 22, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 22, 2006 Han prøvde å stikke av og når jeg endelig fikk han til å stoppe var jeg så forbannet at jeg kunne .................... Skrev skademld, jeg kjeftet og smalt lenge så han fikk høre hva jeg syns om han.. Han prøvde å lure seg under med å ikke krysse av på at han byttet felt, da ringte jeg til far min da tok det ikke lange tiden før han krysset av... Skader er verre en den viser på bilde faktisk.. får se om jeg får tak i en takstmann på onsdag, Drid at dette skulle skje i julen... ikke en bra start på ferien....... Siter Volvo 242 78 mod B19A Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo v40 t4 Skrevet Desember 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 23, 2006 Så utrolig synn da, forbaskade når slikt skjer... Smalt selv den forrje v40`en jeg hadde i en rundkjøring. En tulling som apslutt skulle komme foran meg, så han brøt vikeplikten og gav bånn gass. Så klarte jeg desverre å treffe han i ræven pga jeg var så dum å bremste, noe som sikkert alle gjør som refleks. Så jeg fikk skylden for det. Hadde jeg ikke bremset så hadde jeg truffet han i siden og da hadde han fått skylden, så neste gang så skal jeg heller gi bånn gass. Håper det ordner seg for deg da ihvertfall, at du ikke er like uheldig som jeg var. Lykke til ihvertfall :) Siter Mvh Christine :) http://www.bergen-gatebilklubb.no T4: http://bilforumet.net/showthread.php?t=115531 240:http://bilforumet.net/showthread.php?t=126103 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trond D Skrevet Desember 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 23, 2006 Kas person hva dette? må med ta i ann :P håpe det ordna seg, någe det heilt sikkert gjør: Btw: Om eg ikkje tar heilt feil så bler det nyttårs fest der personen med ikkje snakke om og ska ver, om du tog ann he he :) Siter 96 Volvo 945 B230ft 94 Volvo 945 B230ft (vraka) 88-89 Volvo 740 B230f (solgt) Min 945: http://www.bilforumet.no/showthread.php?t=167070 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DeloSin Skrevet Januar 10, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2007 Hvor mye vil du ha for bilen slik den står da? Siter To save time, assume I know everything. :P d0h. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///stian Skrevet Januar 10, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2007 Hvor mye vil du ha for bilen slik den står da? SEND MEG PM!! ;) Siter Volvo 242 78 mod B19A Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///stian Skrevet Januar 19, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2007 Faen ting tar tid.. Vil noen ha bilen slik den står nå. er kjørbar å alt d.. KOM MED BUD!!!! Siter Volvo 242 78 mod B19A Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg