Ole_P Skrevet Oktober 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2006 Noen bilder... Siter "No guts-no glory" 99 A6 2,5 TDIQ Avant 96 Passat 2.0 GT Variant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Suzuki Ac-50 Skrevet Oktober 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2006 Likte den øverste jeg! Bare uten hengerkrok og gjerne litt lavere innpress på bakfelgene. Den grønne var jo litt kul da, men altfor lav bak iallefall, samt tvilsom lakk?rust? E36 var jo litt dårlig bilde, men lexus lykter :puke: Siter Let´s go, Hammer down! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bullitt_Mustang Skrevet Oktober 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2006 Fine biler det der. :thumb Har sett den grønne E30'n en del siden jeg kjenner han som hadde den tidligere. Det er en fin E30, men som sagt tidligere her er den litt for lav. Siter "Jeg brukte mye penger på fyll, damer og raske biler. Resten bare rotet jeg bort." George Best Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole_P Skrevet Oktober 12, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2006 Likte den øverste jeg! Bare uten hengerkrok og gjerne litt lavere innpress på bakfelgene. Den grønne var jo litt kul da, men altfor lav bak iallefall, samt tvilsom lakk?rust? E36 var jo litt dårlig bilde, men lexus lykter :puke: Ta i betraktning at bildet av E-36`en er 2,5 år gammelt ca. Bildet tatt med mobiltelefon med 1,3 pix bare.... og på den tiden var jo lexus lamper, max senking og camelon-lakk det feteste du kunne få... Siter "No guts-no glory" 99 A6 2,5 TDIQ Avant 96 Passat 2.0 GT Variant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
YBD Skrevet Oktober 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2006 He he, gutten med Bimmerne:) Den grønne var jo tøff da. Og superlav! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
David_G Skrevet Oktober 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2006 likte stuket på den grønne jeg.. Siter It`s hard to tell if a man is telling the thrut, when you know you would lie if you where in his place Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest brunerune Skrevet Oktober 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2006 Den grønne var kul.. men bak fangern laget et jævlig hull i bakre hjulbue, noe som så stygt ut om du la merke til det:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg