Ole_P Skrevet Oktober 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2006 Denne går nå i Hallingdal en plass, eies av en som heter Ole ett el annet... Litt info om den: 87 GTI 16v, kompl Sachs racing understell, Bonrath en arms pusser, CE-godkj hovedlys, 90 fangere, STORT PIpercross filter, kompl DTM anlegg og grenrør... MOMO stab.stag, Golf-Rallye skjørt-kitt... Hadde kun rullet 137`km da jeg solgte den i mai i fjor... Siter "No guts-no glory" 99 A6 2,5 TDIQ Avant 96 Passat 2.0 GT Variant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Massern| Skrevet Oktober 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2006 Så fin ut den der, ja. Virket som et bra eksemplar. Interiøret var jo rett og slett nydelig (likt som mitt:)) Siter "The devil on my shoulder got a devil on his back" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole_P Skrevet Oktober 11, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2006 Er du medlem på wvaudi-club.no? Han som eier den nå er han som har bygd den som den står.. Har tidligere hatt en rød RS4 vare og en Beetle cab i sølv hvis du vet hvem det er da mener jeg... Den var bra strøken til å være 87 mod ja, org lakk og greier... Skinn intr var også tilnærmet strøkent, ingen sprekker eller store sår, dette er også orginalt fra 87... Siter "No guts-no glory" 99 A6 2,5 TDIQ Avant 96 Passat 2.0 GT Variant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Massern| Skrevet Oktober 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2006 Nei, har desverre ikke fått knotet meg til og meldt meg inn der enda. Ting tar litt tid som kjent. Hvis du hadde fått linket til de andre bilene, så kanskje jeg har sett dem før. Men vet desverre ikke hvem du mener. Så rimelig bra strøken ut, både innvendig og utvendig. KM-standen var heller ikke noe å klage på. Får håpe bilen blir stelt bra med:) Siter "The devil on my shoulder got a devil on his back" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VaileNt^ Skrevet Oktober 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2006 Hvordan list/leppe er det du har satt på bak under fangern ? Siter BMW M3 Turbo X - Nissan 200sx s14a Racing EditionX - BMW E30 325iX - Nissan 200sx s14 - 276bwhp/352nmX - VW Golf II GTI 16v - TheoX - Aprilia Rs 125ccm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Massern| Skrevet Oktober 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2006 Vil tippe det er CL/GL leppe fra små fangere. Altså den leppa som er nederst der det ikke er no fanger. Siter "The devil on my shoulder got a devil on his back" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VaileNt^ Skrevet Oktober 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2006 Vil tippe det er CL/GL leppe fra små fangere. Altså den leppa som er nederst der det ikke er no fanger. Ja skjønner, hva det jeg trodde. Liker den litt egentlig jeg, mye bedre enn sånn diffuser greier Siter BMW M3 Turbo X - Nissan 200sx s14a Racing EditionX - BMW E30 325iX - Nissan 200sx s14 - 276bwhp/352nmX - VW Golf II GTI 16v - TheoX - Aprilia Rs 125ccm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Massern| Skrevet Oktober 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2006 All slags styling du slenger på en Golf 2 er stygt. Får jobbe med de linjene bilen har, og forbedre det derfra. Selv så har jeg en halv del av den øvre delen på en 90-fanger foran som jeg lagde til og satte på bak. Ikke like pent kanskje, men det duger da:) Siter "The devil on my shoulder got a devil on his back" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ultimateVW Skrevet Oktober 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2006 Fin bil Veit ikke hva du mener med Golf-Rallye skjørt-kitt da. For det ser jeg ikke:-) Skulle gjerne hatt det interiøret:-) Siter 92 Audi V8 Quattro 90 Corrado G60T 71 VW 1302S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reset Skrevet Oktober 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2006 er vell g60 Siter Fotgjenger! ca 4 uker igjenn.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole_P Skrevet Oktober 12, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2006 Sorry G-60 ja... Det satt opprinnelig en Rally front på bilen da den kom til Østerdalen, men den ble senere byttet ut med en jettafront og det er kanskje det styggeste jeg ser på en Golf.....:puke: Siter "No guts-no glory" 99 A6 2,5 TDIQ Avant 96 Passat 2.0 GT Variant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vw-vegard Skrevet Oktober 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2006 rallye mot jettafront, håper han fikk et meeeget godt mellomlegg hvis han byttet de to:P Siter - 200SX S14a X 91 Golf II Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg