Gå til innhold

Armlene - kjøpes hvor?

Ranger emnet

Oleee

Anbefalte innlegg

Etter et par minutter på søking etter armlene på Golf III forumet, fikk jeg nada! Mente Marvil starta en tråd om dette jeg? Men men..

Av de jeg husker så mener jeg at Marvil, zuhr og Golf 3 GTD Spec blant annet har en midtarmlene kjøpt fra Mobilsentrum, stemmer ikke det da? Jeg finner den ikke igjen av sortimentet på sidene deres, men fant en annen "respektabel en" de hadde, og trenger synspunkter hva folket syns om den:

41680.JPG

Var kanskje litt "for" firkantet, men finner ikke igjen den dere andre har? Den jeg har lyst på! :thumb Forslag til andre armlener? :google

Edit:

37080.JPG

Jeg fant jeg fant! Skal jeg gå for denne, eller den jeg posta først her? Eller noe annet? Hører "rykter" om at festene til det armlenet nr 2 her ryker lett??

| -My rides- |

[X] VW Golf III 1,8 GL - 95 mod. aka. "Hot Stuff" (solgt)

[X] Suzuki FZ 50 - 87 mod (dævkjørt, solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 41
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Har tenkt på armlene selv, og jeg fant et fint et på TM Tuning! Kan velge mellom skinn og vanlig stoff.. http://www.tmtuning.com/vw/

Trykk på "interior" merkelig nok... og deretter "Miscellaneous Items".. :D

justerbartarmlenefn8.jpg

justerbartarmlene1vi2.jpg

"These high quality made in Germany arm rests feature black leather or fabric.

They are also fully adjustable not only folding up .. but sliding forward and backwards! These are the most versatile arm rests that we have ever seen and look great with any interior. No drilling necessary! Install quickly and easily."

1. center armrest, black/fabric, Golf 3 US $ 159.00

2. center armrest, black/leather, Golf 3 US $ 229.00

» [ ] Audi A6 2.6 V6, 1995

» [x] VW Golf 3, 1994 (Prosjekt) SOLGT!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Først; Armlene er et MUST i bilen. Noe mer praktisk inni bilen skal man lete lenger etter. :)

Det ble diskutert i tråden om bilen min, var nok ingen egen tråd;

http://www.bilforumet.no/topic/73715-min-nye-golf-iii/?do=findComment&comment=1078356 :)

Her er linken til Mobilsentrum sin (den nederste av de to);

http://www.mobilsentrum.no/product.asp?c=669046598&n=1292457758&pn=1292461329

Jeg, zuhr/Jørgen og 240tic/Morten kjøpte sammen der, og tror alle de tre holder ennå. Selvsagt bør man ikke sette seg oppå der, men den holder absolutt bra så lenge man skjønner hvor mye den tåler. Den er til å hvile armen på, og det gjør den fint. :)

Angående hvem av de to, så ville jeg gått for den nederste, uten at jeg vet pris på den andre. Den andre ser vel mer stabil ut, men ser også ut som noe japanerne monterte i Mazda på midten av 80-tallet. :)

» [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004

» [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt

» [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt

Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aha! Trudde det var egen tråd om det skjønner du.. Men du mener at jeg bare skal hive meg på bestillingsknappen og få den sendt hjem fort som faen? ;)

Når du sier det, så er den første armlena jeg linka til...den er litt njaa..firkanta og litt "gammeldags" kanskje? Så muligens jeg går for den du har Marvil, eller sjekke TMTuning om de eventuelt kan ha noe :)

| -My rides- |

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har tenkt på armlene selv, og jeg fant et fint et på TM Tuning! Kan velge mellom skinn og vanlig stoff.. http://www.tmtuning.com/vw/

Trykk på "interior" merkelig nok... og deretter "Miscellaneous Items".. :D

justerbartarmlenefn8.jpg

justerbartarmlene1vi2.jpg

"These high quality made in Germany arm rests feature black leather or fabric.

They are also fully adjustable not only folding up .. but sliding forward and backwards! These are the most versatile arm rests that we have ever seen and look great with any interior. No drilling necessary! Install quickly and easily."

1. center armrest, black/fabric, Golf 3 US $ 159.00

2. center armrest, black/leather, Golf 3 US $ 229.00

Kosta en del denne her, men...:thumb

| -My rides- |

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den første der ser jo helt grusom ut da. Noe så stygt! Kan bekrefte at det som resten av gjengen har er digg dog:) Og det koster ikke så mye. I forhold til de fleste andre jeg har sett. NBS har vel feks noen til tusenlappen eller mer. Det er en god investering, og jeg har ikke merka noe til at festene ryker lett. Satt i førersetet idag og demoterte hylle/monterte hanskerom på passasjersida. Da hadde jeg ganske mye vekt på armlenet skal jeg love deg. Ikke tegn til at det skulle gi etter. Løp og kjøp:)

Volkswagen Golf IV 1.6 16V

Volkswagen Golf III 1.9TD (solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres bra ut! :thumb Er det rimelig lange skruer som skal skrus inn ved askebegeret "bak der" ? Må det borres opp hull først?:doh Var akkurat det jeg også skulle spørre om, om festet til armlena tåler at en skal "reise seg opp" fra setet..

Flere argumenter her folkens? :thumb

| -My rides- |

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var fet den TMTuning hadde, men som du nevner, så kosta den en del..

Skruene var vel noen cm, og skrus rett inn i plastikken uten borring. Kan jo bruke lengre skruer for å få bedre feste/evt sette inn noe støttegreier på baksiden av plastikken..?

Angående om det tåler å reise seg opp har jeg ikke prøvd det, men om man ikke holder helt fremme på tuppen så tipper jeg det skulle gå..?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Angående hvem av de to, så ville jeg gått for den nederste, uten at jeg vet pris på den andre. Den andre ser vel mer stabil ut, men ser også ut som noe japanerne monterte i Mazda på midten av 80-tallet. :)

Må si meg enig her :)

Kan legge til at jeg er godt fornøyd med mitt armlene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke her dessverre, men det er ikke verre enn at jeg kan ordne imorra. :)

Greit med plass, akkurat nok til å kunne nå giren mens hånda ligger der. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke her dessverre, men det er ikke verre enn at jeg kan ordne imorra. :)

Greit med plass, akkurat nok til å kunne nå giren mens hånda ligger der. :)

Hva med oppbevaringsmuligheter? Plass til noe? :)

| -My rides- |

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alt for mye.. :D

En lei tendens at alt det ikke er rom for andre steder havner der. :)

Kan ta bilde oppi også. :)

Ikke for å kuppe tråden, men har et lite spørsmål;

Hvor mange her på forumet bruker askebegeret som "myntsamleplass" (funnet ut at det visst var flere enn meg)..? :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider