@lpher Skrevet Oktober 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 22, 2006 Var det den Lexusen som var på streetmeet, med tre forskjellige farger på lysene i front? :p LMAO Fare for det ja :D Har hatt bilen i nøyaktig en uke, så jeg har ikke fått gjort noe med den enda...og som du tydeligvis har skjønt så er "farge koordinering" av lysene....både foran og bak...HØYT oppe på "to do" lista ja :D Faktisk rangert FØR felg og senk til og med! :D Siter Lexus GS300 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mandel Skrevet Oktober 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 22, 2006 bilder av lexusen`? Siter 1994 mazda 323 gt-r. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
@lpher Skrevet Oktober 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 22, 2006 @lpher sin det ja... fet kjerre det:) Takker, igjen :D Må vel kanskje understreke...for de uinvidde...at jeg ikke er vedkommende som blir nevnt tidligere her...som "samler" på mkIV Supras! :D Jeg har bare en mkIV Supra og en Lexus GS300 (popoulært kalt 4-dørs NA Supra-familiebil ;)) Siter Lexus GS300 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
@lpher Skrevet Oktober 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 22, 2006 bilder av lexusen`? Kommer...når jeg får tatt noen bilder som gjør den justice ;) Siter Lexus GS300 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DynaCore Skrevet Oktober 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 22, 2006 Kommer...når jeg får tatt noen bilder som gjør den justice ;) Få på større hjul!!!!! :) Hiv over de fra Supran foreløpig;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
@lpher Skrevet Oktober 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2006 Hiv over de fra Supran foreløpig;) Har vurdert det ja ;) Siter Lexus GS300 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DynaCore Skrevet Oktober 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2006 Har vurdert det ja ;) Du har full støtte!:pray Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
@lpher Skrevet Oktober 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2006 Du har full støtte!:pray :D See...the trouble is...jeg er litt usikker på om jeg gidder å selge Supran, da den er verdt langt mere enn det jeg forlanger for den (ref. alle som kjenner til bilen inkl. Toyota Hell Bil i Trondheim ;)) ...og da kan jeg like godt beholde den sjøl...og da er det lite vits i å swap'e felger...om Lexusen bare blir vinterbil! :D Men vi får se... Hmm...come to think of it...kan jo selvfølgelig hive over 19" felgene fra Supran, og kjøpe nye 18" felger på den...som jo er en mye bedre dimensjon på supran om man virkelig skal KJØRE! :D Siter Lexus GS300 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DCA Skrevet Oktober 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 24, 2006 Takker, igjen :D Jeg har bare en mkIV Supra og en Lexus GS300 (popoulært kalt 4-dørs NA Supra-familiebil ;)) bare... :P Siter 08'Lexus is 220d sport - link: http://www.bilforumet.no/is-200-300/236051-photoshooot-nyvaska-lexus-is220d.html 00'Lexus is 200 sport (solgt) 88'ford sierra cosworth (2wd) (Solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
@lpher Skrevet Oktober 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 24, 2006 bare... :P Pfft! :D Mja...i motsetning til han med tre stk mkIV Supras, en GS300 + div. andre Toyota-prosjekter...og kompissen hans som såvidt jeg vet leder med to Supraer og en Artic Truck Landcruiser mer! :D Siter Lexus GS300 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mbfreak Skrevet Oktober 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 24, 2006 Pfft! :D Mja...i motsetning til han med tre stk mkIV Supras, en GS300 + div. andre Toyota-prosjekter...og kompissen hans som såvidt jeg vet leder med to Supraer og en Artic Truck Landcruiser mer! :D stemmer vel med landcruisern ja. den e scvær:P hehe rått ass. bruker å være borti gata her:) Siter Masse mb deler selges, ta kontakt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg