Gå til innhold

Modde blinklys fra NBS?

Ranger emnet

BIG

Anbefalte innlegg

Har kjøpt et par blinklys av en kar som han har kjøpt på NBS men sokkelen er ikke den samme som på mine blinklys! Noen som har noen råd? Selger snakket noe om "kabelsko" elr no men skjønte ikke helt hva han mente...

DSC00372%20(Medium).JPG

Gammel nok til å vite bedre, ung nok til å gi faen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Festene der er til Polo 6N, ellerno, men er ikke mye som skal til for å få dem festa. Har samma greiene på mine (takk til Mobilsentrum som sier det er til Golf 3, men egentlig til Polo).

Jeg tok ei baufil og kutta vekk alt det som stikker ut på baksiden, slik at det blir helt flatt. Deretter tok jeg elektrikertape og tapet den greia som pæra sitter i fast til lykta.

Primitivt og enkelt, men det fungerer. Dog litt dugging, men det kan ha noe med litt lite tape, samt jeg er usikker på kvaliteten på lyktene. :)

» [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004

» [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt

» [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt

Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Festene der er til Polo 6N, ellerno, men er ikke mye som skal til for å få dem festa. Har samma greiene på mine (takk til Mobilsentrum som sier det er til Golf 3, men egentlig til Polo).

Jeg tok ei baufil og kutta vekk alt det som stikker ut på baksiden, slik at det blir helt flatt. Deretter tok jeg elektrikertape og tapet den greia som pæra sitter i fast til lykta.

Primitivt og enkelt, men det fungerer. Dog litt dugging, men det kan ha noe med litt lite tape, samt jeg er usikker på kvaliteten på lyktene. :)

Ja, tekte på å gjøre det sånn, men jeg måtte jo sjekke her først om noen hadde noen andre løsninger, hehe

Får bare sette meg ned og begynne å mekke jeg da... Hva med silikon elr no for å tette ordentlig..? Eller blir det litt stress hvis jeg skal skifte pære igjen senere kanskje..?

Gammel nok til å vite bedre, ung nok til å gi faen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Silikon eller lignende hadde absolutt ikke vært dumt for å få det tett.. :)

Men så kommer jo problemet når du skal bytte pære, som du sier.. :P

» [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004

» [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt

» [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt

Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net

Lenke til kommentar
Del på andre sider