Gå til innhold

ryker lappen?

Ranger emnet

nilsgeorg

Ryker lappen?  

55 stemmer

1. 1. Ryker lappen?

• JA!
      12
    • Neida
      44

Anbefalte innlegg

• Svar 48
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Originally posted by Primera.GT

Ta mopeden din å kjør i motgående kjørefelt ne vålrenga tunellen...

Har ikke skilt på Crossern min om det er den du snakker om.

Visste du foresten at "mopeden" min drar bilen din. Så da er vell også bilen din en moped... Altså moped bil....

Og takk for ett fint fornuftig og innholdsrikt innlegg. Det er så fint når folk lager kvalme og slenger dritt her inne. Keep it upp tuff guy. babyhmm?

Suzuki RM125 2001 SELGES (Send PM)

250 4-takt er på vei :D

En japansk bil kommer til våren....:D:D:D:D

xHusqvarna WRE125

xKX125 1993mod

xYamaha QT:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Freeman

Spør du meg candyman slenger du like mye dritt og kvalme her du:) tar deg jo nær av alt folk skriver til deg. og så skal du pirke på alt og alle.. du forstår sikkert i de fleste tilfellene hva folk mener

Jeg spurte ikke deg jeg.

Men etter å ha fått streng beskjed av MrHappy om å "skjerpe meg" og ikke "lage kvalme og slenge dritt" så har jeg slutta med det, men jeg har veeeeeldig lyst når sånne folk som han her kommer å slenger dritt. Men istedet så har jeg skjerpa meg og sier ifra på en "moden måte".

Var det noe mer?

xHusqvarna WRE125

xKX125 1993mod

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by candyman

Jeg går jo på skolen ihvertfall da, er her nå faktisk:)

Men jeg skjønner ikke hva folk som snakker sånn dialekt å sånn sier. Så derfor blir sånne rare steder langt unna østlandet. Utlandet:)

Skjønner Østlandet og Ut landet....:D

:rolleyes:

Bosatt på flaskebekk like ved skokklekroken. Hun "slutta" (fikk sparken) fra Tangenåsen U.S.K..

Høres ikke akkurat så sentralt ut det nabolaget ditt heller.. :rolleyes:

Volvo V70 D5 Premium 2003

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by ClusterOne

Høres ikke akkurat så sentralt ut det nabolaget ditt heller.. :rolleyes:

Tja i området jeg bor i så er det en del folk. Også er det jo baer 20 minutt å kjøre inn til Oslo da.

Og faen da.... når skal folk begynne å ta en spøk her inne`?

xHusqvarna WRE125

xKX125 1993mod

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja men når men kommer til oslo så er men jo i utlande det er jo bare svartinger der..

Å du sier Østlandet og Ut landet det vil vel si at du er en svarting som mener at alle som er hvit å bor ellers i norge er utlindinger;) ;) ;)

For å bli gammel og klok må du ha vært ung og dum en gang..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Mr.X

Ja men når men kommer til oslo så er men jo i utlande det er jo bare svartinger der..

Å du sier Østlandet og Ut landet det vil vel si at du er en svarting som mener at alle som er hvit å bor ellers i norge er utlindinger;) ;) ;)

Hva med å lære seg å skrive norsk før man rakker ned på utlendinger?? lol lol lol lol lol lol lol :D thumpsup

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Mr.X

Tja.... assa hmmmmmm.... jeg tror du har missforstått litt nå. Men jeg skjønner på en måte hva du mener... F.eks. på Ellingsrud/grønnland/tøyen/holmlia osv så er det jo blitt gethoer veit ikke åssen det staves, men du skjønner sikkert hva jeg mener. Kjører du hit så ser du sikkert flere svartinger som du kaller det enn nordmenn.

Men om du kommer til Nesodden her som jeg bor som også er en del av østlandet så er det vell ca 2-3% av folka her som ikke har hvit farge på huden sin.

Men som MrHappy sier... Jobb litt med norsken din så blir det litt mindre forvirrende og leste postene dine.

Og en litt off topick ting... eller denne tråden er vell rimlig off topick nå uansett, men Hvorfor kaller du deg "Mr. X" egentlig? Det er jo kjipt for han svenske duden at du bøffer nicket hans da?

xHusqvarna WRE125

xKX125 1993mod

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja.... assa hmmmmmm.... jeg tror du har missforstått litt nå. Men jeg skjønner på en måte hva du mener... F.eks. på Ellingsrud/grønnland/tøyen/holmlia osv så er det jo blitt gethoer veit ikke åssen det staves, men du skjønner sikkert hva jeg mener. Kjører du hit så ser du sikkert flere svartinger som du kaller det enn nordmenn.

Men om du kommer til Nesodden her som jeg bor som også er en del av østlandet så er det vell ca 2-3% av folka her som ikke har hvit farge på huden sin.

Fy faen du gjør meg kvalm!! Tror du alle på dette forumet er 100% etniske nordmenn som ikke tar seg nær av meningene dine nå?? Du gjør meg faen meg flau over å være norsk når du skriver sånt dritt på ett bilforum..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fy faen du gjør meg kvalm!! Tror du alle på dette forumet er 100% etniske nordmenn som ikke tar seg nær av meningene dine nå?? Du gjør meg faen meg flau over å være norsk når du skriver sånt dritt på ett bilforum..

Tror du missforsto meg ganske bra nå....

Han mannen mente at det bare var "svartinger" som HAN kaller det på østlandet. Så prøvde jeg å forklare at det ikke bare er det, men at de somregel bor i enkelte steder i byen.

Er ikke rasist eller nazist jeg. Så du missforsto nok ganske bra bare.

xHusqvarna WRE125

xKX125 1993mod

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror du missforsto meg ganske bra nå....

Han mannen mente at det bare var "svartinger" som HAN kaller det på østlandet. Så prøvde jeg å forklare at det ikke bare er det, men at de somregel bor i enkelte steder i byen.

Er ikke rasist eller nazist jeg. Så du missforsto nok ganske bra bare.

Sorry, leste ikke hele tråden -jeg ble bare så provosert over retningen denne tråden har tatt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sorry, leste ikke hele tråden -jeg ble bare så provosert over retningen denne tråden har tatt..

Den er grei! Er bare litt kjipt å bli stempla som Nynazist.... Virker som om en av moderatorene har gjort det allerede og er ikke hypp på at fler skal gjøre det.

xHusqvarna WRE125

xKX125 1993mod

Lenke til kommentar
Del på andre sider