BIG Skrevet Oktober 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2006 Jeg driver og bytter bensinpumpe nå for den gamle er gåen, kjøpte nettopp en brukt en på NBS... MEN... Den gamle sitter jo bom fast! Noen som har hatt samme problemet eller har et elr annet lurt triks/teknikk for å få den ut..? Og den "nye" er ikke lik den som sat i min Golf fra før, er det et problem? Gammel pumpe sånn den sitter nå: Nærbilde av samme: Håper noen kan gi meg litt tips her... :) Den nye pumpen: Nærbilde av den nye pumpen: Siter Gammel nok til å vite bedre, ung nok til å gi faen... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BIG Skrevet Oktober 19, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2006 bump Siter Gammel nok til å vite bedre, ung nok til å gi faen... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
icemanx Skrevet Oktober 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2006 for å ta ut pumpa fra tanken så må du vri den mot klokka også trekke den rett opp Siter - 92 Vento 1.8 - 88 Golf2 GTI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg