242-T5 Skrevet Oktober 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2006 Jeg er i ferd med å kjøpe felger og dekk, så da lurer jeg på om det er noen her som har prøvd Roadstone N3000 90Y? Dimmensjonen er 225/35ZR20RS. Jeg har aldri hørt om det merket, så derfor må jeg høre med ekspertene her. Jeg regner ikke med at de passer i hjulbuene med det fikser jeg med litt kapp og sveis.:uhhmmwhat?: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AC^ Skrevet Oktober 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2006 Litt ot men hvorfor skal du ha så jævlig store felger på en gammal volvo? Er jo ikke snakk om hvor mange tommer en greier å trøkke inn i buene som er saken, men hva som blir pent... Det blir overkill spørr du meg... Hehe Roadstone er vel et sånt midt på treeet merke... Siter Prosjekt: 740 16V 2.3l Turbo, SM4, TKO600 DOG, 1986 Bruksbil: Volvo V70N 2.0T aut, alt utstyr Signaturregler:http://www.bilforumet.no/faq Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
242-T5 Skrevet Oktober 11, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2006 Jævla store felger??????? hehe Blir bra det skjønner du, for her blir det nemlig ikke bare felger.. hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morgis Skrevet Oktober 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2006 welcome to west coast customs hvor ingen ting står i stil til bilene :) Siter Signaturen din har blitt tatt av forumpolitiet. Les reglene,så skjer det ikke igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
totte88 Skrevet Oktober 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2006 hehe.. må ikke VÆRE SÅ negativ alle.. la han prøve så får vi se hvordan det blir da.. kjedelig hvis alle skulle ha 17" felger med kant eller compomotiv felger.. kan bli noe nytt å spennende.. la tiden vise det:) Siter mvh tor anders aune (240 turbo 90 mod) http://www.bilforumet.no/200-serien/220654-informasjonstr-d-240-turbo-bygges-bildetung-tr-d.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
242-T5 Skrevet Oktober 11, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2006 Ja det er vel lov å skille seg litt ut her vel?:deng Kjedlig om det eneste som er forskjellig fra bil til bil bare er lakken også:confused: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Oktober 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2006 Lån en felg og prøv den på først! :) Da er du sikker på at du ikke bruker mange tusen kroner på noe som gjør at du har lyst til å grine hver gang du ser bilen din! ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torak Skrevet Oktober 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2006 Det lå en mørk 240 til salgs på autodb.no for en stund tilbake. 20" chrom felger og thorshow flames. Helt jævlig, men men. ..og jeg som synes 19" er for stort på 240.. :sombrero: Siter Sommerbil: E30 M-Tech 2 Bruksbil: S4 2.7 Biturbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AC^ Skrevet Oktober 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2006 hehe.. må ikke VÆRE SÅ negativ alle.. la han prøve så får vi se hvordan det blir da.. kjedelig hvis alle skulle ha 17" felger med kant eller compomotiv felger.. kan bli noe nytt å spennende.. la tiden vise det:) Gir jo bare tips så han ikke bruker en dullion på felger som faen ikke ser ut... Grunnen til at mange her inne har Comp er jo at vi faktisk må ha det for å få plass til bremser... Siter Prosjekt: 740 16V 2.3l Turbo, SM4, TKO600 DOG, 1986 Bruksbil: Volvo V70N 2.0T aut, alt utstyr Signaturregler:http://www.bilforumet.no/faq Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
totte88 Skrevet Oktober 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2006 Gir jo bare tips så han ikke bruker en dullion på felger som faen ikke ser ut...Grunnen til at mange her inne har Comp er jo at vi faktisk må ha det for å få plass til bremser... tror heller ikke det blir KUULT med 20".. e veldig glad i compomotive selv.. men arti at folk prøver litt:) det jeg mener! Siter mvh tor anders aune (240 turbo 90 mod) http://www.bilforumet.no/200-serien/220654-informasjonstr-d-240-turbo-bygges-bildetung-tr-d.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
242-T5 Skrevet Oktober 11, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2006 Denne som jeg fant på garaget.net hadde 19" felger. Prøv å se for dere 20" her med hjulbuene løftet opp så den ikke ser så baktung ut, men det er smak og behag, jeg for min del HATER orginalstuk, så det ender vel med at jeg blir uvenner med alle her..hehe:anger: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morgis Skrevet Oktober 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2006 hiv opp godt med bilder av felgene under montering hvertfall.. ikke hver dag man ser 20tommere på en goførr.. Skal det være sånn krom felger? Kant? Eiker? Siter Signaturen din har blitt tatt av forumpolitiet. Les reglene,så skjer det ikke igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
242-T5 Skrevet Oktober 11, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2006 Det er denne typen jeg "lurer" på, men jeg har ikke kjøpt de enda. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
slire_sladd Skrevet Oktober 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2006 litt overkill kanskje, men kjør på! kan ikke huske å ha sett noen andre med 20" på en 242 før!! og det er jo bra! Siter ...prrrrrtt... 2001 Audi A3 1.8T Quattro - A3TQ 180HK... (X)1990 240 Turbo - SS 240 Turbo Prosjekt... (X)2000 ZX6-R Ninja - 2000 ZX6-R Ninja... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
242-T5 Skrevet Oktober 11, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2006 Jeg har 18" på 850 min, og det blir for smått...hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg