Gå til innhold

Hvor kan jeg få tak i slik grill-list for rallyefront?

Ranger emnet


Cchris

Anbefalte innlegg

på den gule golfen virker lista på en måte rettere. på den lilla golfen er det den typiske lista, den de fleste bruker som du får kjøpt hos NBS osv. skal ikke si det for sikkert at det er forskjell, men utifra bildene å dømme mener jeg det.

 

Jeg har den "typiske" lista liggende selv, men syns den hadde dårlig passform på rallyegrillen. Dessuten var den altfor liten i forhold til riller på grillen osv.

Tråden om bilen min: Golf GTI G60

 

VW AUDI CLUB NORWEGEN

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmm er vi litt desperate etter denne lista kanskje? :)

 

Hehe.. kan jo tolke det sånn også ja.

 

Neida, men i utgangspunktet så spurte jeg jo om noen visste hvor jeg kunne få tak i denne. Også kommer jettamaster og sier at han har denne. Er jo lov til å prøve seg da? :)

Tråden om bilen min: Golf GTI G60

 

VW AUDI CLUB NORWEGEN

Lenke til kommentar
Del på andre sider

den er nok ikkje tilsalgs nei. eg kjøpte den hos ast performace her i bergen for 4 år sida. er som sagt mattig sin lyktelist, men trur dei ikke lager den lengre.

men er du litt "handy" så kan du lage ei list sjølv. bruk ein vanlig ein og forleng den nedover med ca 2 cm med glassfiber.

eg kan kansje prøve å lage ein kopi i glassfiber.

-vw golf v 1,9 tdi (tddi)

-vw jetta rsgl 1,6Weber. soon clean 2l 16v

-vw golf II 1,6 cl Z-bra(rip)

-vw jetta gl 1,8 91-mod "tuva"/rip)

ligg unna vwcc / topcartuning.no. verdas største drittsekk driver dette firmaet. svindler

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det er jo bare og modifisere den vanlige jeg har den på rally fronten min og jeg synns den passer dårlig, men vis du kampper bort det som skal inn mellpm lykta og forskjermen så vil du få den helt inn på lykta.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår