mrsnikksnakk Skrevet Oktober 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2006 Hvordan er side rutene på en 97 polo, 3 dørs festet???? noen som vet det. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
beemern Skrevet Oktober 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2006 utenom limt tenker du på.? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mrsnikksnakk Skrevet Oktober 11, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2006 utenom limt tenker du på.? skal bare ha dem ut jeg. men kjekt å vite hvordan dem er festet å hvordan mann får dem ut.... er det bare røskt å riv liksom Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thomasekeli Skrevet Oktober 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2006 Hm. De er vel limt, ja. Du kan jo forsøke å rive ut pakkninga.. Se hvor langt du kommer med det.. ;-) Eller ring Hurtigruta Carglass i mårra og spør pent :) Siter Her skulle det vært en link til min prosjekttråd. Men jeg har ikke hatt tid til å lage en prosjekttråd. Men det er tanken som teller, er det ikke? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo20VT Skrevet Oktober 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2006 De er limt og må skjæres ut røsk og riv funker ikke. Koster ikke stort og få en glassmester til å ta de ut for deg da. Siter I just love 2 see their faces when they been whiped out by what they thaught was just a boy racer;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
beemern Skrevet Oktober 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2006 kan bare kjøpe kniv som er til og ta ut limte ruter med. er et knivblad med en liten 90" knekk på.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mrsnikksnakk Skrevet Oktober 11, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2006 takker for svar. Er det noen som har gjort dette selv? eller er det anbefalt å gå til noen som har peil.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
beemern Skrevet Oktober 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2006 skal ikke være noe problem vist man har en sånn kniv. men kan høre med en kompis av meg, han har vært oppretter på møller, om det er noe hokus pokus. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mrsnikksnakk Skrevet Oktober 12, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2006 skal ikke være noe problem vist man har en sånn kniv. men kan høre med en kompis av meg, han har vært oppretter på møller, om det er noe hokus pokus. Takker Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg