Gå til innhold

Harry å sote ALLE vinduer?

Ranger emnet

Boddiz

Anbefalte innlegg

Har tenkt litt på det å sote vinduene i det siste. Bilen er en e46 sølvgrå. Men skal jeg sote vinduene vil jeg sote ALLE, vet jo at dette ikke er lov osv, men se bort i fra loven - ser det bra ut? Eller blir det bare stein harry? Liker den "mafia-looken" litt liksom.

Kommer det merker på vinduene om man skal fjerne sortinga f eks?

Man skal vite mye for å vite hvor lite man egentlig vet

[-] '94 BMW 318is Full M-Tech

[x] '93 BMW 318is Rieger Infinity I

[x] '03 BMW 318ci Org. M-Tech II

[x] '88 Golf II '90-Look

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 57
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

bare man nevner mørk soting så finner de fleste altmuligviterne fram harrystempelet :) men jeg mener alt har med hvordan bil det er på, noen kler det andre ikke. Soting av alle rutene bortsett fra framruta er jo såklart best, ihvertfall vist du går for mørk solfilm. Men gjør det du mener passer looken på din bil best ;)

Prosjekt Audi 80 B4

Kanskje til salgs

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det blir jo en del mørkere selv om filmen er lys, når man tar alle rutene...

Og det er ALLE eller ingen. Å bare sote sidevinduene bak, det er harry. Verste eg ser. Ton alle rutene!!

2009 VW Touran 1,9 TDi DSG Highline exclusive varebil

1973 Vilvo 142 langtids kortidsprosjekt

1997 BMW 316i (skal på eu og selges)

1988 BMW 324TDa (stått en stund og står litt lengre)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enten soter man hele veien, eller så lar man være. Ser så fælt ut når det stopper ved B-stoplen.

Her er min med mafia-look'en ;)

90% all the way

mafia.jpg

Hvor mange ganger i uka blir du stoppa av onkel med den der sotinga? Man blir vel fort mørkeredd etter noen runder i den der...

- Thorstein Klingenberg

- Porsche 911

Lenke til kommentar
Del på andre sider