Gå til innhold

Harry å sote ALLE vinduer?

Ranger emnet

Boddiz

Anbefalte innlegg

Bare en ting å si; lys solfilm på sølvfarga bil gjør seg veldig bra!

Noen sugne mobilbilder av min:

Bilde01301.jpg

Bilde01201.jpg

Bilde00501.jpg

Bilde01401.jpg

40% film på alle siderutene, noe som gjør at man i mine øye slipper unna harry-looken.. :)

[o] '12 BMW 520dAT M-sport

[x] '09 BMW 520dAT M-sport

[x] '07 Mercedes Benz CLS 320 CDI "AMG 63"

[x] '07 BMW 525iA M-Tech

[x] '02 BMW 520iA AC Schnitzer +++++++

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 57
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Hvor mange ganger i uka blir du stoppa av onkel med den der sotinga? Man blir vel fort mørkeredd etter noen runder i den der...

Hehe ;) Er ikke så ille.. Har blitt stoppa to ganger i løpet av sommeren, men har da revet ned sotinga foran før dem fikk stoppa meg - ingen soting, ingen bot, men en fryktelig forskrekka politimann som tror han så syner.

Er ikke sotfilm som ligger på ruta, men plexiglass i klem mellom glass og dørkarmene.

DSC_1698.jpg

- 1993 Audi S4 C4 2.2T AAN 20v Quattro

- 1992 Audi S4 C4 2.2T AAN 20v Quattro

- 1991 Audi 100 C4 2.3E AAR 10v Quattro

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er kun lov å sote sidevinduene bak om jeg ikke husker feil. thats it.

Men skal jeg sote vinduene vil jeg sote ALLE,.........

Til dere som sier at jeg bør sote allover; les førsteposten. Min politikk er alt eller ingenting :)

Noen som vet om steder hvor de selger solfilm med OK kvalitet til en overkommelig sum?

Caaatooo: fet ride! :thumb Men har du sotet frontruta og bakruta også?

Cozzie: hvor i herrens navn har du fått tak i pleksiglass som passer rutene dine? Faller de ikke av når du kjører i humpler osv? hehe

Man skal vite mye for å vite hvor lite man egentlig vet

[-] '94 BMW 318is Full M-Tech

[x] '93 BMW 318is Rieger Infinity I

[x] '03 BMW 318ci Org. M-Tech II

[x] '88 Golf II '90-Look

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et firma som heter Solarplexius i Sverige..

Er montert på innsiden av vinduene og dem sitter i klem, så dem går ingen vei :) Ulempen er at man ikke kan kjøre ned vinduet.

Disse koster brøkdelen av hva proffsoting koster, og er jo kjekkere ved kontroller etc. Tror ikke politiet er kreative nok til å tenke på noe slikt heller. Klarer å demontere disse på tiden politiet bruker på å komme seg ut av bilen og opp til vinduet ditt ;) På høsten kan man jo også rive ned dem foran hvis man føler det blir for mørkt, men det er ikke noe problem sålenge man har gatelys utvendig..

Blir heller ikke blenda av biler bakfra med disse, og kan stirre rett inn i lyktene uten å bli plaget.

- 1993 Audi S4 C4 2.2T AAN 20v Quattro

- 1992 Audi S4 C4 2.2T AAN 20v Quattro

- 1991 Audi 100 C4 2.3E AAR 10v Quattro

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Caaatooo: fet ride! :thumb Men har du sotet frontruta og bakruta også?

Har kun fått sotet alle siderutene, ikke frontruta og bakruta. Vurderer å få sotet bakruta, men har original solgardin som dekker så å si hele ruta, så det er i grunn ingen nødvendighet.. :)

[o] '12 BMW 520dAT M-sport

[x] '09 BMW 520dAT M-sport

[x] '07 Mercedes Benz CLS 320 CDI "AMG 63"

[x] '07 BMW 525iA M-Tech

[x] '02 BMW 520iA AC Schnitzer +++++++

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...
Oj, gjort skikkelig proft da!(?) kostbart?

Hvorfor ikke frontruten også da?

Blir i alle fall IKKE stoppa da nei.:)

En tidligere kunde på jobben hadde en Auda A3 som han fikk sota absolutt alle vinduene med speilsoting. Var litt harry det da.

Værste var at det endte med en kjempelekkasje fra frontruta. Bilen stod vel urørt i over 3 mnd. ute. Endte med at hele interiøret var fullt av mugg. Inkludert rattet.:shake

Stig Johansson

Min BMW 318i E46 sedan:http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=153402

Lenke til kommentar
Del på andre sider