Ratata Skrevet August 25, 2003 Rapporter Share Skrevet August 25, 2003 Originally posted by Era Ratata: Tja Fredag førstkommende? Era Ehh.... Da er jeg i Tr.heim og henter Ost, og kjører videre til Mo i Rana og ACR 110 mil for å teste..... :D :D :D :D :D :D :D Galskap?? Helt sikkert! Har vel aldri påstått at jeg har vært helt god da heller.... :D Siter ~Ratata~ 4 doors - no waiting http://www.drive4fun.net No Turbo Shit, Just Real Power! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Era Skrevet August 26, 2003 Rapporter Share Skrevet August 26, 2003 Originally posted by Ratata Ehh.... Da er jeg i Tr.heim og henter Ost, og kjører videre til Mo i Rana og ACR 110 mil for å teste..... :D :D :D :D :D :D :D Galskap?? Helt sikkert! Har vel aldri påstått at jeg har vært helt god da heller.... :D Trenger du splitt fire platina pluggane før det kontakt meg tror jeg vet hvor de ligger. Men døh det der ern 110mil feil vel kommer til nurburgring for det der jo... 220x1,5L/mila = ca3000,- bare i bensin man + dekk + bensin til kjøring på banene. Kan jo dra til ringen og delta på kjørekurs for bare noen kr til jo :D :D :D Era Siter Power out of controll is me... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ratata Skrevet August 26, 2003 Rapporter Share Skrevet August 26, 2003 hehehehehehe Kanskje nete år, når Vegan din er på veien. Kan vi kjøre sammen nedover. Kan jo kanskje likesågodt ta med pluggene oppover da. Rensa og justerte NGK'ene jeg har, og det hjalp litt på gangen. 2 var sota endel mer enn de andre, og 1 som var alt for liten åpning på. VROOOM! :D Siter ~Ratata~ 4 doors - no waiting http://www.drive4fun.net No Turbo Shit, Just Real Power! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Era Skrevet August 27, 2003 Rapporter Share Skrevet August 27, 2003 Originally posted by Ratata hehehehehehe Kanskje nete år, når Vegan din er på veien. Kan vi kjøre sammen nedover. Kan jo kanskje likesågodt ta med pluggene oppover da. Rensa og justerte NGK'ene jeg har, og det hjalp litt på gangen. 2 var sota endel mer enn de andre, og 1 som var alt for liten åpning på. VROOOM! :D Neste år ja da er vi nok nede i Italia og ser på Mille Miglia og på ferie en 3-4uker :D :D :D Skal muligens være følge bil til en som skal delta serru. Men ja arbe med motorfester ol til LS1 begynner etter ferie hvis alt klaffer da... Tror de ligger i ei kasse i bagasjerommet på Vega`n. God tur oppover da Era Siter Power out of controll is me... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ratata Skrevet September 1, 2003 Rapporter Share Skrevet September 1, 2003 Da var turen over :D (Nesten) problemfri. Måtte bytte starteren i Trondheim, da den ikke ville leve mere.... Stator-viklingene takket for seg.... Era: vi får snakkes til helgen da? Siter ~Ratata~ 4 doors - no waiting http://www.drive4fun.net No Turbo Shit, Just Real Power! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Era Skrevet September 2, 2003 Rapporter Share Skrevet September 2, 2003 Originally posted by Ratata Da var turen over :D (Nesten) problemfri. Måtte bytte starteren i Trondheim, da den ikke ville leve mere.... Stator-viklingene takket for seg.... Era: vi får snakkes til helgen da? Coolt hehe Drar på Ferie på Fredag Erik A Siter Power out of controll is me... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg