Niberlin Skrevet Oktober 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2006 Jeg vurderer å kjøpe en 89 CRX som førstebil. Bilen har ca 250k på telleren, men er i god stands ellers. Hva kommer omregistrering og ca forsikring for en 50år gammel dame, eventuelt en 17åring? Er det mulig å sette bilen på mamma til jeg blir 18, for å så overføre den til meg som gave etc? Blir det dyrt? Uansett. Hva har dere å si om en slik bil som førstebil? Siter ( x ) Subaru Impreza GT 94/99 ( x ) Nissan 200sx s14a 97 ( x ) Nissan 200sx s13 90' Steg 3 +diverse andre vinterbiler ; ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChR|S^_ Skrevet Oktober 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2006 Super førstebil vil jeg si iallefall! Turtallsvillig (kanskje litt for mye egentlig) :) Supre å kjøre ihvertfall. Jeg har forsikringen på faren min, med delkasko betaler vi 2700 i året. Han har vel noen prosent bonus også. Forsikring på deg, uten bonus osv tror jeg vil bli heller dyrt på denne bilen. Ting du bør se etter når du kjøper den, er OLJEFORBRUK! Prøvekjør den. Få noen til å se bak om det kommer blårøyk. Ellers er det rust den er mest plaget med, under sideskjørtene på kanalene. Får ikke sett dette uten å plukke de av. Til slutt er det takluka, som er en slitedel på disse bilene. Helt sikkert opprusta, så du må ha ny og ny pakn.holder og pakning. Ellers er det en super bil, som jeg smiler av å kjøre hver gang! Kan jo ta en titt på prosjekt-tråden min her, så ser du rusten jeg prater om ;) Siter Min Honda CRX '89 :) Bilstereoprosjektet mitt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Niberlin Skrevet Oktober 11, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2006 Tenker på å sette den på mamma med 4-6000KM kjørelengde til jeg blir 18, samt lagring i garasjen og kjøp av alarm. Noen gode argumenter for å kjøpe akkurat denne bilen, selvom det er en stund til jeg blir 18? Edit: Pen bil foresten. Siter ( x ) Subaru Impreza GT 94/99 ( x ) Nissan 200sx s14a 97 ( x ) Nissan 200sx s13 90' Steg 3 +diverse andre vinterbiler ; ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChR|S^_ Skrevet Oktober 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2006 Hvorfor? For den er billig i drift, morsom å kjøre, går godt, ligger som STØPT på veien bare med noen litt brede felger, og de er ikke så dyre.. :) Mer? ;) Siter Min Honda CRX '89 :) Bilstereoprosjektet mitt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChR|S^_ Skrevet Oktober 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2006 Blir det crx på deg? :) Siter Min Honda CRX '89 :) Bilstereoprosjektet mitt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OLEZZ Skrevet Juni 18, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 18, 2007 Helt råe biler. hør på ChR|S^_ ;) Siter 1993 BMW 325 Turbo Intercooler 1986 BMW E28 525i | 1988 740 Turbo Intercooler 1986 BMW E30 316i | 1979 244 DL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Niberlin Skrevet Juni 29, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 29, 2007 Ble ikke crx nei, og er glad jeg ventet. Bilen står uten hjerne litt lengre sør i landet nå. Vet dog ikke om det var en feil på bilen :P Sitter å grubler i annen honda nå. Vil være sikker på at jeg får rett bil :P Siter ( x ) Subaru Impreza GT 94/99 ( x ) Nissan 200sx s14a 97 ( x ) Nissan 200sx s13 90' Steg 3 +diverse andre vinterbiler ; ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg