Gå til innhold

Min 940

Ranger emnet

JOLASE

Anbefalte innlegg

Blank og fin bil! håper for din del at den skal stå inne og stille i vinter ;)

Min personlig mening er at bilen din kommer til å bli bra med noen andre felger, det gjør så mye med bilen!

I tillegg til det hadde jeg vært deg, hadde jeg dratt på volvo og spandert et volvo merke av den nye typen og satt det på grillen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har jo selvfølgelig glemt å legge til endel her nå da, men her kommer litt mer detaljert forklaring:

- M3 speilene blir værende på :) (har noen lakkert i samme farge som bilen også)

- Vinge er på vei (men vet ikke hvilken enda.. Hvor får jeg i 850R vinge som passer til 940?)

- Det nye volvo merket til grillen er på vei

- Felger har jeg hatt frem til nå, men nye spacere gjorde det sånn at de ikke passet. Her er bilde av felgene: http://i6.photobucket.com/albums/y232/maxima05/940_6_lite.jpg

- Rutene er tonet hele veien rundt

- Ja, bilen skal stå inne i vinter

- Fargen heter Emerald green metallic

- FK motor

Så dette blir bra :)

1994 Volvo 945 - bruksbil

1995 Volvo 940 ltt - står i garasjen å koser seg

421 emerald green metallic

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det nye emblemet....det blåe dere tenker på da? Får mann bare det klisteret eller alt som du mangler på grillen?(kunne tenkt meg det selv ser du :) ) Kjøpes det hos volvo?

Planer for motoren da?

96 Volvo 945 B230ft

94 Volvo 945 B230ft (vraka)

88-89 Volvo 740 B230f (solgt)

Min 945: http://www.bilforumet.no/showthread.php?t=167070

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor har du kjøpt grillen foresten? Kjøpte min hos scstyling.com, orginalemblemet passa ikke, de svarer ikke på mail om hva som passer og den lokale volvoforhandlern her oppe nekter å gi så my som noe som ligner service når det kommer folk som er under 40 år..

Eventuelt noen som vet hvilket emblem som passer?

Too much power is never enough!

[ ] '67 Buick Skylark

[ ] Volvo 940 '95 - S90 prosjekt

[x] Volvo 142 '71 - Solgt :(

[x] Opel Calibra 8V '96 - Spiker :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du får bare det blåe merket ja, som du klistrer i midten istede for det du har nå. Du får kjøpt det hos volvo ja.

Grillen kjøpte jeg hos bcb.

Jeg har 3" eksos, åpent luftfilter m/varmeskjold, vikingchip, justerbar wg klokke å dump. Men jeg får ikke til å justere trykket, det står konstant på 0,5 bar. Jeg monterte dumpen litt for tidlig og da, så motoren stopper noen ganger når jeg slipper opp gassen.

1994 Volvo 945 - bruksbil

1995 Volvo 940 ltt - står i garasjen å koser seg

421 emerald green metallic

Lenke til kommentar
Del på andre sider