Gå til innhold

Felg med eller uten felg-kant?

Ranger emnet

Crazy-Kid

Anbefalte innlegg

Hva synes dere passer best til en BMW E46? En felg med felg-kant eller uten felg-kant? Noen som har bilder av en E46 med felg kant? Lyst til å kjøpe meg ASA AR1 (felg-kant). De er utorlig rå! men har ikke funnet noe sted der de er montert på en e46. Må bare spørre en gang til, 18" eller 19". 19" er så GROMT men vet ikek om jeg skal tørre å kjøre med det på veiene i norge? :P

:)

BMW 318i E46 *1999*

Yamaha YZ125 *2002*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du tenkt å valse hjulbuene?

Om du ikke har tenkt det, så kan du ikke ha 19" , brede dekk OG senk (da snakker jeg om 255 og oppover). Men om du velger 18" så kan du ha bredde og litt senk - kontra 19" med bredde uten senk, evnt "tynne" dekk (225,235), og litt senk.

Mulig jeg setter ting på så spissen litt her. Men man må liksom velge litt hva som er viktigst: bredde, størrelse eller senk.

-----------------

Når det gjelder hva som passer e46 best, så tror jeg det kommer mye ann på hvilken felg.

Det er vanskelig å generalisere ved å si at felg med kant passer best eller felg uten kant passer best føler jeg. Har sett kanonfine e46'er både med og uten kant. Men det du derimot bør tenke på er hva du liker - generelt sett liker jeg felg med kant best. så spør du, så sier jeg: felg med kant! :)

Man skal vite mye for å vite hvor lite man egentlig vet

[-] '94 BMW 318is Full M-Tech

[x] '93 BMW 318is Rieger Infinity I

[x] '03 BMW 318ci Org. M-Tech II

[x] '88 Golf II '90-Look

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Irriterede at de ikke tar telefonen ja! Har selv prøvd å ringe dem ca 9 mnd(!) "i strekk". Tror jeg bare hiver cash i lomma og oppsøker dem den dagen jeg skal handle - virker som eneste løsningen selv om det er over 3 timer å kjøre....

EDIT: Sorry OT btw

Man skal vite mye for å vite hvor lite man egentlig vet

[-] '94 BMW 318is Full M-Tech

[x] '93 BMW 318is Rieger Infinity I

[x] '03 BMW 318ci Org. M-Tech II

[x] '88 Golf II '90-Look

Lenke til kommentar
Del på andre sider