Gå til innhold

Inferno MP 7,5 sport

Ranger emnet

Crockett

Anbefalte innlegg

Har du tenkt til å kjøre Elektro? Fuel? Bane eller Buggy?

V-One serien til Kyosho er rimelig heftige.

Ellers Så klart MP'serien når det gjelder buggy.

Stikk innom SmallSize eller Romerike Hobby Senter, de kan hjelpe.

:drive2

'97 Fiat Punto 1,1 55s

'96 Mondeo Stv. 2.0GLX 16V

x'86 Peugot 309 1,6

x'96 Golf Stv R.I.P 11.05.05

x'96 Honda Civic 1,4is

:dj:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Glemte og skrive at det fulgte med en gx21 motor. Bilen ble kjøpt komplett som en pakkeløsning, jeg har selfølgelig kataloger osv.

Lurte bare på om det var noen der ute som hadde noen tips/erfaringer om de forskjellige trimpotter, luftfiltre osv.

Toyota Avensis `02 (Drittbil!)

x-Volvo V40 `99

x-Nissan Primera SRI `96

x-Nissan Sunny SR `95

x-Corvette `84

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Crockett

Glemte og skrive at det fulgte med en gx21 motor. Bilen ble kjøpt komplett som en pakkeløsning, jeg har selfølgelig kataloger osv.

Lurte bare på om det var noen der ute som hadde noen tips/erfaringer om de forskjellige trimpotter, luftfiltre osv.

Har ikke noe særlig tips utenom de trimpottene og sånt du ser i katalogen.

Kjøpte nettop det et sånt nytt luftfilter laget for rally og buggy bilene. Genialt med det rally-filteret du trer utenpå for filteret blir fort møkkete på disse bilene. Men det følger kanskje med på din bil?

Ellers så ville jeg vurdert 2-trinns girkasse og en kraftigere motor hvis du vil ha den til å gå bedre.

Min Inferno DX-2:

inferno03_1.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Xses

Stikk innom SmallSize eller Romerike Hobby Senter, de kan hjelpe.

Smallsize er ikke noe greie.

De skulle bygge 3 stick packs til meg utav noen saddle packs jeg hadde.

Så bygga de batteripakkene for lange!

Jeg betalte 150kr. Ringte tilbake etterpå, så kommer fyren med tidenes elendigste uttalelse når han skal forklare hvorfor de er for lange: "du har en dum bil"...

Det blir bare for idiotisk.

"The vast majority of the net is made up of educated individuals. What will happen when just anyone can log in?" - J. C. Herz 1994

"Nothing's foolproof to a sufficiently talented fool." -James Hannah

Jeg ignorerer nomix's meningsløse innlegg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

Hadde selv en slik bil i fjor. En MP 7.5 Kanai. Kjøpte den av en kar i Skien. Den hadde en av de råeste motorene og bare karbon detaljer... Solgte bilen ca 6 mnd etter at jeg kjøpte den, fordi den var for vill for meg. Gikk noe helt for jævlig!!! Nesten umulig å kjøre på fullgass.

Lurer på om jeg skal kjøpe meg ny bil til sommeren igjen.

Se på http://www.d-lux.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider