Gå til innhold

Slå ned setene i DB Drag ?

Ranger emnet

oledeg

Anbefalte innlegg

Det høres bra ut,er det noen som vet om det kommer til å hjelpe på en starsjonsvogn ???

Hvilken klasse stiller du i? Og hva har du av anlegg? Som regel blir det best med å legge ned setene og vende elementene bakover, men klart at det er forskjelig fra bil til bil... Min erfaring er elementen vendt bakover og plasert helt intil bakluka som gir best lyd!

Golf II CL, 85 mod. 1.6l, R.I.P

Golf II GT, 87 mod. 1.8l

Street A 145.5 dB

Sertifisert 2X dommer i dB-dragracing og bass race

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hyggelig å se at du også har tatt turen hit på forumet :)

Mer om anlegget hans ser du her:

http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=127762

så blir vel street a eller b, alt etter åssen subber han har og åssen det er koblet. ser ikke om det er 10 eller 12"

2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift
2000 - Ford Focus
2000 - VW Polo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvilken klasse stiller du i? Og hva har du av anlegg? Som regel blir det best med å legge ned setene og vende elementene bakover, men klart at det er forskjelig fra bil til bil... Min erfaring er elementen vendt bakover og plasert helt intil bakluka som gir best lyd!

Aner ikke klasse :) hehe en gang må være den første. Har 2 cadence wild beast 12" som driver av en Helix 1000.2, vet ikke om det er det ultimate konkuranse anlegget "men men" er da litt lyd i alle fall. Vi jobber på spreng nå for at anlegget skal bli ferdig til torsdag. kan si at det er mye jobb. Blir dette street C ?

Teamsjef For

Team Din-Bilstereo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hyggelig å se at du også har tatt turen hit på forumet :)

Mer om anlegget hans ser du her:

http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=127762

så blir vel street a eller b, alt etter åssen subber han har og åssen det er koblet. ser ikke om det er 10 eller 12"

Nå blir jeg glad, serlig da jeg ser at noen leser prosjekttråden min :D

Det er 2 x 12"

Bare å gi tips og råd, har ikke lyst å komme på konkuransen og drite meg helt ut :(

Teamsjef For

Team Din-Bilstereo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå blir jeg glad, serlig da jeg ser at noen leser prosjekttråden min :D

Det er 2 x 12"

Bare å gi tips og råd, har ikke lyst å komme på konkuransen og drite meg helt ut :(

ingen driter seg ut, hehe... men kan jo bli bra dette om du har skikkelig med liter på kassene osv..

2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift
2000 - Ford Focus
2000 - VW Polo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ingen driter seg ut, hehe... men kan jo bli bra dette om du har skikkelig med liter på kassene osv..

Håper kassene blir bra. Er ikke sikker, men trur kassene er på ca 40 liter per kasse kanskje noen liter til. bassrørene er 4" Aerport eller hva det nå heter, men er usikker på lengden jeg skal kappe de i.

Vi får se da. Kommer til Autofil messa for å konkurere hvis det låter bra :)

skal gjøre mitt beste :D

Teamsjef For

Team Din-Bilstereo

Lenke til kommentar
Del på andre sider