Gå til innhold

Crazy Corsa`s Luxus Omega.. Nå med X30XE!! :)

Ranger emnet

Crazy Corsa

Anbefalte innlegg

• Svar 84
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

• 3 weeks later...
Jævla fin bil! har nettopp solgt min, hadde samme bare GL og din syns eg var meget fin! ta vare på bilen;) go bil, men er det rust på den? har hørt folk si mye omi at de ruster! har ikke hatt et eneste rust problem på min! fantes ikke rust! hvor er det rust på din da??????

i dørene.. :P menneh har planer om å stikke til svergie snart og hente meg fire nye dører.. :D

96 Omega 3.0 v6 24v CD Prosjekt Tråd

X 94 Crazy Corsa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja stikk til en høgger og hent noen dører, dine dører tror jeg kansje er det værste jeg har sett på en omega b. ikke noe vits og begynne engang, kommer jo tilbake uansett etthvert.

Dør panelet:

Det jeg har skjønt er at døra bak er låst fast?

Da tar du en flat trekker og vipper forsikigt av dekselet på midtstolpa, så kommer du til de skruene på den siden, du kommer til resten av de andre skruene med litt finess,,(det gjorde jeg hvertfall.) så vipper du av dekselet ved håntaket der finner du noen skruer ( alt av det løse er festa i klips og skruer, så vipper du av håndtaket, der sitter det 2 skruer.når du skal ta av hele dørpanelet sitter låse knotten på døra fast , da tar en liten flat trekker og vipper av det røde dekselet på "låse knotten" og det sitter det en skrue. den skrur du av så låsner det knotten og det er bare og ta av.

lurer du på noe mer, haynes boka er fin, men sto lite forklart om dette her, så jeg måtte finne ut av det selv. men alt går ;)

lykke til

sæther

Opel Omega 3000 24v Irmscher 1990

Opel Omega Steinmetz 3.0 24v++ 1994

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja stikk til en høgger og hent noen dører, dine dører tror jeg kansje er det værste jeg har sett på en omega b. ikke noe vits og begynne engang, kommer jo tilbake uansett etthvert.

Dør panelet:

Det jeg har skjønt er at døra bak er låst fast?

Da tar du en flat trekker og vipper forsikigt av dekselet på midtstolpa, så kommer du til de skruene på den siden, du kommer til resten av de andre skruene med litt finess,,(det gjorde jeg hvertfall.) så vipper du av dekselet ved håntaket der finner du noen skruer ( alt av det løse er festa i klips og skruer, så vipper du av håndtaket, der sitter det 2 skruer.når du skal ta av hele dørpanelet sitter låse knotten på døra fast , da tar en liten flat trekker og vipper av det røde dekselet på "låse knotten" og det sitter det en skrue. den skrur du av så låsner det knotten og det er bare og ta av.

lurer du på noe mer, haynes boka er fin, men sto lite forklart om dette her, så jeg måtte finne ut av det selv. men alt går ;)

lykke til

sæther

takker.. er forran da men, tipper det er noe av det samma der? :P

96 Omega 3.0 v6 24v CD Prosjekt Tråd

X 94 Crazy Corsa

Lenke til kommentar
Del på andre sider