Gå til innhold

trenger forklaringer av dere som kan dette

Ranger emnet

Figgi

Anbefalte innlegg

Hmm... ikke dumt det der! Får se om jeg får solgt cd-veksleren og en haug med 6x9 høytalere + et skjermkort som jeg har liggende så kanskje jeg klarer å skrape sammen nok penger:P

Ellers ser jeg det er noen pro eliminator 12" subber på siden der til 300 kr eller noe, men de er vel neppe noe å hoppe i taket over? Har aldri hørt om det merket før, men synes de virker litt VEL billige...

Selv om ett merke er billig så kan d faktisk spille overraskende bra :boxers

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm... ikke dumt det der! Får se om jeg får solgt cd-veksleren og en haug med 6x9 høytalere + et skjermkort som jeg har liggende så kanskje jeg klarer å skrape sammen nok penger:P

Ellers ser jeg det er noen pro eliminator 12" subber på siden der til 300 kr eller noe, men de er vel neppe noe å hoppe i taket over? Har aldri hørt om det merket før, men synes de virker litt VEL billige...

Eneste jeg har hørt av de billig subene der er: Fusion Encounter 10". I en hurtiglagd kasse. Og syns det låt helt topp, tippa den gang en pris på 1200,- til 1 300,-

Men det koster 800,-

så dem har ganske bra suber for prisen.

Men dukker Earthquake opp her, så kan han fortelle litt mer.

Ok, så litt mer på den siden igjen, trudde du snakka om en annen Fusion :drunk:

Men du snakker jo om Boxter.....

Og til den prisen.. Er det vansklig å bomme med for dårlig sub.

Kosta også 789,- før.

Hør mer med Earthquake. Sikker på att han slenger innom tråden din.

Men av forsterker så trur jeg denne nevnte Dynabelen er ett meget godt valg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider