zafirus Skrevet Oktober 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2006 Hellu! Jeg trenger grommere lyd + bittelitt effekt i Sierran min. Men som dere alle vet er det liggende rundt luftfilter på Sierra`s Vsekser. Amatører i div bilrek. butikker klarer ikke å skaffe meg noe. Noen som har et? Noen som har snøring på hvordan man gjør dette? Evt. bygge sats til "vanlig" konet filter? Hvor får jeg tak i det jeg trenger? På forhånd takk! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kverna Skrevet Oktober 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2006 Plukk ut filteret, monter slange og konfilter i andre enden. Går ikke det ? Siter Kverna's Bildetråd Xenon har jo tatt helt av :P He did it again Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zafirus Skrevet Oktober 12, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2006 Plukk ut filteret, monter slange og konfilter i andre enden. Går ikke det ? Tja, men lurer på om det er noe oljetrykk og luftmengde - faenskap i veien, så hvordan kopler jeg det da? Er foreløpig n00b på V6 jeg serru.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kimosabi Skrevet Oktober 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2006 Du kan høre med gutta på fastford.no feks. Ellers så er det lite å hente ved kun eksterne mods på disse motorene. Jeg fjerna de to fremste pottene på min og satt på et 2.8S stålfilter på min men det hjelper utrolig lite. Større maskin er veien å gå. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Iversen88 Skrevet Oktober 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2006 Luftmengdemåler på 2,3 V6? Trokke det du for vis du har luftmengdemåler så har du 2,8i Siter Har biler Har hatt biler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kimosabi Skrevet Oktober 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2006 Hehe, det ekke mye luftmengdemåler på 2.8i heller, LaLinea. Mekanisk innsprut på dem. 2.9 har mengdemåler(re). Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg