Gå til innhold

DynaCore: Nissan Silvia drift spec!

Ranger emnet

DynaCore

Anbefalte innlegg

• Svar 749
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Blir bra dette:)

Har tura på dette prosjektet.

jeg kommer til å følle med på dette. stå på!

Skulle gjerne ha lagt ut bilder, men kameraet mitt er ikke helt bra.

Når jeg trykker inn knappen skjer det ingenting, så jeg må få fiksa det.

Sitter her å ønsker meg blokk som er borra å med nye stempel nå... Har LITT lyst til å få igang bilen igjen:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen her som har ca priser på bytting av stempelringer, og mapping? Trenger kun justering av et map som ligger inn!

OM det er stempelringer som er gåen, vurderer jeg å sette inn å få det gjort. Vet rett og slett ikke om jeg orker å gjøre det selv... LITT mye å gjøre for tiden...

ES tar vel rundt 10 000,- for mapping av 1,8T

No SPEAKERS

NO BODYKITS

NO BULLSHIT

M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi

M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp. Har kontakt med de. Men skal ikke mappe jeg skal bare justere mappet noget, så det ble kanskje billigere:)

Tviler på at noen tar på seg det uten å kjøre med emulator. De tar da og leser av chippen din og laster den opp i emulatoren og kjører den med bredbåndslamba. Alternativet er å lese av chippen, endre selve mappen, endre ca 100 checksummer, brenne ut chippen og kjøre bilen. Denne syklusen må du da gjøre til du har resultatet du ønsker. Tar nok mer tid det....

No SPEAKERS

NO BODYKITS

NO BULLSHIT

M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi

M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen her som har ca priser på bytting av stempelringer, og mapping? Trenger kun justering av et map som ligger inn!

OM det er stempelringer som er gåen, vurderer jeg å sette inn å få det gjort. Vet rett og slett ikke om jeg orker å gjøre det selv... LITT mye å gjøre for tiden...

Hei jeg betalt 10 000 på es for map på s2n inkl 3 bars mapsensor så mapinga kosta 8000 men det er vel 2000 under vanligpris. men du får nok samme rabbat vil jeg tro.

Spesiel og pent gjonnomført motor da :P litt mye honda stuk på resten av bilen etter min smak, men det er jo hvær sin smak så :)

Es kjenner godt til trim av den dær iåmed han ene har over 500 hk i sin a4 så de hjelper deg nok lett med den der om du har problemer.

En tilng du må passe på er å IKKE la de stoppe mappinga når den er "ganske bra" å de sier den skal finpusses senere. en kompiss av meg dreiv et år fram og tilbake for de hadde ikke tid til å ferdiggjøre det.

Imprezan SOLGT.

Ny bil søkes RASKT! Helst cosworth

Lenke til kommentar
Del på andre sider