Gå til innhold

DynaCore: Nissan Silvia drift spec!

Ranger emnet

DynaCore

Anbefalte innlegg

150hk. + fikling av motore minus drivverkstap + at jeg nå er kjempesnill og ser litt gjennom fingrene så sier vi 115hk ja!

Anyway en ting du virkelig kunne moddet på bilen er å fjerne scoopet og den latterlige vingen! DA ser bilen svært moderat ut og gjennomført:)

nå ser det ut som Thorshov bilrekvisita sponset showbil fra kuwait

Sperra.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 749
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

150hk. + fikling av motore minus drivverkstap + at jeg nå er kjempesnill og ser litt gjennom fingrene så sier vi 115hk ja!

Anyway en ting du virkelig kunne moddet på bilen er å fjerne scoopet og den latterlige vingen! DA ser bilen svært moderat ut og gjennomført:)

nå ser det ut som Thorshov bilrekvisita sponset showbil fra kuwait

Hehehe. Okay den er god den;)

Scoopet kan være kjekt og ha tror jeg, og vingen er planlagt fjernet..

Ser ut som vi har en deal vi da;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liker faktisk bildet du har i avataren. der ser man ikke scoopet og vingen. men ser man bildene i første post. da begynte jeg å flire litt. så..... nei mann. riv dem av begge to. Scoopet hjelper deg ikke særlig annet enn å gi turbolens i motorommet. varmen forsvinner ikke den bare sirkulerer rundt. ettersom du har frontmontert ic er det viktg å ha stor nokk åpning i fronten. og det har du!

Sperra.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liker faktisk bildet du har i avataren. der ser man ikke scoopet og vingen. men ser man bildene i første post. da begynte jeg å flire litt. så..... nei mann. riv dem av begge to. Scoopet hjelper deg ikke særlig annet enn å gi turbolens i motorommet. varmen forsvinner ikke den bare sirkulerer rundt. ettersom du har frontmontert ic er det viktg å ha stor nokk åpning i fronten. og det har du!

Det er jo utluftning bak på scoopet, så litt hjelper det vel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Icen kan du beholde. men de ufattelig stygge rørene bør du bytte ut! å sveise 5 skjøt på noe slikt ser faen ikke ut. høyglanspolerte rustfrie eksosrør fra thorshov bør du heller bruke med silikon skjøt

De breiere felgene setter du bak.

Skjørtene skulle i grunn hatt noe "luftinntak" de ble litt for ett med bilen

også bør du hive inn en STOR jævla FORD logo fra en 82mod transit! de er ca 15x10cm stor:) MIDT i grillen!

Sperra.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe. leita faktisk etter en ford logo som passa i vinkel men funka ikke helt.

men den grillen der er det original audi sak eller? byttet?

Er noen som har "voldtatt" panseret ja tror jeg, ser liksom ikke noen skjøt rudt der grillen skal være. Se om du finner en RS4 grill å sette på den da, det tror jeg blir mye finere..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns panseret med den igjensparkla grillen er tøff jeg. Du ser mye "nytt" på denne bilen så du ikke ser på andre A4'er. Selv har jeg ikke sansen for vingen eller audi ringene på panseret, men resten er dritfett. Han skal vel kjøpe nye felger nå om jeg ikke tar feil, da med like dimensjoner på alle 4 dekkene(?) Uansett, helrått.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vingen er kanskje litt overkill, men ellers så er da bilen tøff.

Er sikkert tøft med stor vinge om noen år igjen, siden folk ikke tør mene anna om dagen, så blir det kjedelig uten om et par år igjen!

2002 Vw Passat 1.9 TDi Highline

1989 Audi 90 2.2 20V Turbo Quattro

1967 Vw Boble 1303 S

(x)1997 Vw Passat 1.8 Turbo

(x)1990 Audi 90 2.3 ABT

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ic rør og grillen sier jeg meg enig i burde være bytta :( s4 grill :)

HEHE så ser det ut som om hjulene fram har mere kant en de bak????? BYTT :) sett de bak!

Rør jobben blir jo ikke så vankselig om du ikke bryr deg om hvordan det ser ut i motorrommet for det er ikke mye rør du trenger bytte for å få den fin forrifra!

Imprezan SOLGT.

Ny bil søkes RASKT! Helst cosworth

Lenke til kommentar
Del på andre sider